کد خبر : 1986467 | 21 آذر 1402 ساعت 16:56 | 10.1K بازدید | 6 دیدگاه

نفت و گاز گچساران ۲- سایپای تهران ۳

لیگ یک/ بازگشت قهرمان سابق با هت‌تریک جذاب

سایپا موفق شد در گچساران و در یک بازی پربرخورد اولین پیروزی خود را با مجتبی سرآسیایی به دست بیاورد.

لیگ یک/ بازگشت قهرمان سابق با هت‌تریک جذاب

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول امروز در گچساران تیم خوب نفت و گاز از سایپا پذیرایی کرد که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نارنجی‌پوشان خاتمه یافت.

در این بازی که بسیار پربرخورد و جذاب دنبال شد، سایپایی‌ها توانستند در دقیقه ۲7 گل اول را توسط سعید کریمی بزنند. بعد از این گل شاگردان پیروز قربانی که دوست نداشتند در خانه بازنده شوند، تلاش زیادی برای رسیدن به گل داشتند و در اولین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه اول توسط امیر محمد منصف گل تساوی را زدند تا دو تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن بروند.

سایپایی‌ها نیمه دوم را بهتر شروع کردند و در دقیقه ۴۸ باز هم توسط سعید کریمی گل زدند. درحالی‌که نفت و گاز با فشار هواداران بی‌محابا حمله می‌کرد، در دقیقه ۵۶ روی یک ضدحمله و با سرنگونی مهاجم سایپا در محوطه جریمه میزبان داور اعلام پنالتی کرد. سعید کریمی پشت توپ قرار گرفت و هت‌تریک خود را به ثبت رساند و تیمش را سه بر یک جلو انداخت.

در این شرایط طبیعی است که میزبان دقایق پایانی بازی را در دست بگیرد. نفت و گاز در ۳۵ دقیقه پایانی فشار زیادی روی دروازه سایپا آورد و در دقیقه ۵۹ هم به یک گل توسط علی قربانخانی رسید اما دیگر توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا در نهایت بازی با برتری سایپا به پایان برسد.

سایپا بعد از چند نتیجه نه چندان خوب اولین برد را با مجتبی سرآسیایی سرمربی جدید به دست آورد و ۲۵ امتیازی شد. آنها اگرچه فاصله شان با صدر کمتر شده، اما هنوز اختلاف زیادی دارند و در رده پنجم قرار گرفته است. نفت وگاز نیز ۲۴ امتیازی باقی ماند و در رتبه ششم است.

دیدگاه‌ها