کد خبر : 1986469 | 21 آذر 1402 ساعت 17:01 | 9.2K بازدید | 3 دیدگاه

مس شهربابک 2- استقلال ملاثانی صفر؛

لیگ یک/ مسِ جدید باج نمی‌دهد!

شاگردان قاسم شهبا توانستند به برتری 2 گله مقابل استقلال ملاثانی دست پیدا کنند.

لیگ یک/ مسِ جدید باج نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال ایران، تیم مس شهربابک از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان تیم استقلال آبی پوشان ملاثانی بود.

مس شهربابک بازی را با ترکیب آیدین قویدل، علیرضا ابراهیمی، محمدجواد پورعوض، حمید گلزاری، علیرضا ولی‌زاده، امیرحسین یحیی‌زاده، مصطفی کیانی، محمد رفیعی، رضا دهقان، حجت اسلامی و ساسان حسینی آغاز کرد که قاسم شهبا به دنبال کسب پیروزی تیمش در این دیدار خانگی با این 11 نفر بود.

علی کردانی، فرید محمدیان، آرش داجلیری، امید صیدالی، رضا آنتیک، احسان علوان‌زاده، امیرحسین نشاط‌جو، وحید نامداری، علی حمودی، ادریس رحمانی و هادی امینی پاک هم نفرات منتخب میثم سلیمانی بودند که در ترکیب تیم استقلال آبی پوشان ملاثانی قرار گرفته بودند.

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در نیمه دوم امیرحسین یحیی‌زاده و سجاد عبدویی موفق به گلزنی برای مس شهربابک در دقایق 53 و 75 شدند تا این تیم برد ارزشمندی را مقابل آبی پوشان ملاثانی به دست بیاورد.

شاگردان قاسم شهبا که طی چهار هفته گذشته لیگ یک موفق به کسب یک پیروزی شده و سه تساوی پیاپی داشتند، به همین روند شکست‌ناپذیری ادامه دادند و امروز به برتری 2 بر صفر دست پیدا کردند تا 21 امتیازی شوند و موقتا به رده هشتم جدول لیگ یک صعود کنند و آبی پوشان ملاثانی هم 18 امتیازی و در رتبه سیزدهم ماندند.

دیدگاه‌ها