کد خبر : 1986473 | 21 آذر 1402 ساعت 17:12 | 3.8K بازدید | 9 دیدگاه

مسئولان رفسنجان باید حمایت کنند؛

وینگر تکنیکی مس: تلاش کنید برگردیم

وینگر مس رفسنجان معتقد است این تیم در صورت حمایت مسئولان، به روزهای خوب خود برمی‌گردد.

وینگر تکنیکی مس: تلاش کنید برگردیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کریم‌زاده در حاشیه تمرین امروز مس رفسنجان که با حضور خبرنگاران برگزار شد، در‌ گفت‌وگویی درباره مشکلات این تیم صحبت کرد. او در ابتدا درباره تمرین امروز مس گفت: تمرینات‌مان بعد از بازی با سپاهان، امروز به صورت جدی پیگیری شدند و برای بازی با ملوان آماده می‌شویم.

او سپس در خصوص گلایه بازیکنان مس از مشکلات این تیم عنوان کرد: من چندین سال است که در این باشگاه هستم. جزء بازیکنان بومی این شهر هستم و این چیزها را دیده‌ام. بچه‌ها درست می‌گویند. همان‌طور که دیدید، روند مس رفسنجان در این چند سال با حمایت مسئولان و مدیران ارشد مس رو به رشد بود و توانست نتایج خوبی بگیرد و مردم رفسنجان را سربلند کند. فوتبال کشور ما به چنین تیم‌هایی نیاز دارد.

کریم‌زاده ادامه داد: اما من همین جا از مدیران و دست‌اندرکاران و هر کسی که می‌تواند به مس رفسنجان کمک کند، درخواست و خواهش و تمنا می‌کنم. مدیرعامل ما تنهاست و به تنهایی هم نمی‌شود از تیمی حمایت کرد. از همه مسئولان خواهش می‌کنم کمک کنند. تنها دلخوشی مردم رفسنجان همین تیم است. در ویترین مس ایران، مس رفسنجان بوده که در این چند سال درخشیده و رتبه‌های خوبش باعث سربلندی شرکت ملی مس شده است. من می‌دانم ضرر و زیان این شرکت به مردم رفسنجان می‌رسد. مردم دلخوشی زیادی ندارند و اگر این تیم حمایت شود و نتایج خوبی بگیرد، دل مردم شاد می‌شود. من خواهش می‌کنم بیشتر به تیم ما کمک کنند و سر بزنند و از مدیرعامل تیم حمایت کنند.

وینگر مسی‌ها در پایان با اشاره به تغییرات مس در فصل جاری عنوان کرد: این تیم ۴ سال دست یک مربی بود. امسال مدیریت، کادرفنی و بازیکنان زیادی تغییر کردند. همه می‌دانند در این شرایط نیاز به هماهنگی است و این موضوع هم زمان‌بر است. تیم ما از لحاظ فوتبالی خوب بازی می‌کند، اما باید کمی بیشتر دقت کنیم. البته باز هم می‌گویم این به حمایت‌ها برمی‌گردد و آرامش باید به تیم تزریق شود تا بتوانیم نتایج دلخواه را بگیریم. همه چیز به زمین فوتبال بستگی ندارد و بیرون فوتبال هم باید افراد دلسوزی باشند که به تیم کمک کنند.

دیدگاه‌ها