کد خبر : 1986476 | 21 آذر 1402 ساعت 17:20 | 17.5K بازدید | 52 دیدگاه

آریو اسلامشهر 0 خیبر خرم‌آباد 2؛

لیگ‌یک/ درخشش خیبر در اسلامشهر برای حفظ صدر

شاگردان رضا مهاجری در مقابل آریو اسلامشهر که دو سه هفته خوب را با وحید بیاتلو پشت سر گذاشته بود، به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کردند.

لیگ‌یک/ درخشش خیبر در اسلامشهر برای حفظ صدر

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم‌های آریو اسلامشهر و خیبر خرم‌آباد در هفته شانزدهم لیگ یک ظهر امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهر اسلامشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر خیبری‌ها به اتمام رسید تا همچنان شاگردان مهاجری شانس اول صعود باشند.

1965624

در این دیدار شاگردان رضا مهاجری، که یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند، در مجموع نمایش کاملا برتری نسبت به میزبان خود در اسلامشهر داشتند. آنها در شرایطی که در نیمه اول با مصدومیت حسن مرادی‌فر یکی از بازیکنان کلیدی خودشان هم مواجه شدند، یک بار در دقیقه 5+45 توسط حسین ابرقویی به گل رسیدند و یک مرتبه هم در دقیقه 88 با سامان مهرابی‌زاده در یک رفت و برگشت و یک حمله چند جانبه به گل دست پیدا کردند.

*شرح بازی
«دقایق ابتدایی با فشار میزبان آغاز شد و کم‌کم روند بازی توسط خیبریها کنترل شد. در دقیقه ۲۲ روی یک ضدحمله و شوت خطرناک علیرضا رحمتی بازیکن آریو تا آستانه گلزنی هم پیش رفت. در ادامه تیم میهمان تیم برتر میدان شد و موقعیت‌های خطرناک خیبری‌ها یکی پس از دیگری روی دروازه اسلامشهری‌ها خلق شد، تا اینکه در آخرین دقایق نیمه اول حسین ابرقویی، مدافع پیش‌تاخته این تیم، دروازه آریو را روی یک کرنر باز کرد و خیبر برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم هم خیبری‌ها مالک توپ و میدان بودند تا در دقیقه ۸۰ باز هم تعویض طلایی این روزهای خیبر سامان مهرابی که در دقیقه ۷۰ وارد بازی شده بود برای خیبر گل دوم و چهارمین گل خود را به عنوان یار تعویضی به ثمر برساند.»

1965622
1965623

با این پیروزی دور از خانه ارزشمند تیم فوتبال خیبر همچنان به صدرنشینی خود ادامه می‌دهد و حالا با 34 امتیاز شرایط به مراتب بهتری را پیدا کرده است. در سوی مقابل آریو اسلامشهر 21 امتیازی در میانه جدول باقی ماند. آنها فعلا نه شانسی برای صعود دارند و نه سقوط می‌کنند و در میانه جدول دیده می‌شوند.

دیدگاه‌ها