کد خبر : 1986484 | 21 آذر 1402 ساعت 18:10 | 10K بازدید | 5 دیدگاه

تقدیر و تشکر ویژه از مدیر موفق ورزش ایران

رئیس کمیته ملی المپیک در نامه‌ای از خدمات محمدرضا داورزنی در عرصه ورزش کشور، به ویژه والیبال، قدردانی کرد.

تقدیر و تشکر ویژه از مدیر موفق ورزش ایران

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان 14 آذرماه در حکمی وحید مرادی را به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب کرد.

مراسم تکریم از زحمات محمدرضا داورزنی و معارفه  وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال روز شنبه 18 آذر با حضور معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

بر اساس گزارش کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس این کمیته در نامه‌ای از سال‌ها خدمات صادقانه محمدرضا داورزنی در عرصه ورزش به‌خصوص رشد و توسعه والیبال ایران در ابعاد همگانی و قهرمانی و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه محمود خسروی‌وفا به قرار زیر است:
"جناب آقای دکتر محمدرضا داورزنی
با سلام و احترام
چه غرورآفرینند آن عزیزانی که صادقانه بهترین سال‌های عمر خود را در راه خدمت به ملت بزرگ ایران گذرانده و در راه اعتلای ورزش کشور از هیچ کوششی دریغ نورزیدند که بدون تردید خدمات ارزشمند این عزیزان شایسته احسان خداوندی، تکریم و تقدیر است.

ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور به خصوص خانواده فرهیخته والیبال هیچگاه خدمات ارزنده جنابعالی در راه اعتلای ورزش کشور به ویژه این رشته المپیکی را از یاد نبرده و همواره تلاش‌های شایسته شما برای اهتزاز پرچم مقدس ایران عزیز در عرصه‌های بین المللی خواهد بود. ضمن ارج نهادن به زحمات شما به عنوان مدیری توانمند و ارزشی، امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مردم عاقبت بخیر باشید."

دیدگاه‌ها