کد خبر : 1986494 | 21 آذر 1402 ساعت 18:54 | 15.1K بازدید | 11 دیدگاه

حرف‌های داور مضروب ترک در بیمارستان

مجازات شدید در انتظار رییس آنکارا گوجو

هالیل اوموت ملر، داور معروف ترک، که پس از بازی دیشب آنکاراگوجو و ریزه‌اسپور با حمله رئیس باشگاه میزبان و چند تن دیگر، به شدت زخمی شد، برای اولین بار درباره حادثه دیشب صحبت کرد.

مجازات شدید در انتظار رییس آنکارا گوجو

به گزارش "ورزش سه"، فاروک کوچا، رئیس باشگاه آنکاراگوجو، پس از پایان بازی دیشب تیمش وارد زمین شد و با زدن یک مشت داور را به زمین زد. سپس چند نفر دیگر با لگد به داور حمله کردند. او به شدت زخمی شد و به بیمارستان انتقال داده شد.

کوچا ساعاتی بعد از حمله به این داور، به همراه دو نفر دیگر، توسط پلیس ترکیه دستگیر شد. مقامات پلیس اعلام کردند که کوچا داور بازی را تهدید به قتل کرده است!

1965683

کلر، داور مسابقه، در اولین اظهاراتش پس از حادثه دیشب، درباره این اتفاق صحبت کرد. او گفت: «کوچا به زیر چشمم ضربه و مرا زمین زد. وقتی به زمین افتادم، چند نفر دیگر به صورت و بقیه اعضای بدنم ضربه زدند. لحظات سختی بود. کوچا به من و همکارانم گفت : «زندگی‌تان را سیاه می‌کنم.» او سپس به من اشاره کرد و گفت: «تو را می‌کشم.»

کوچا نیز پس از دستگیری درباره حمله‌اش به ملر گفت: «این کار من به دلیل تصمیمات اشتباه و رفتار تحریک‌آمیز خود داور اتفاق افتاد. هدف من این بود که واکنش لفظی داشته باشم و به صورت او تف بیندازم.»

پس از اتفاق دیشب فدراسیون فوتبال ترکیه همه بازی‌های سوپرلیگ ترکیه را به حالت تعلیق درآورده است. فدراسیون در بیانیه‌ای اعلام کرده که کوچا و همه کسانی که مقصر هستند به شدیدترین شکل ممکن مجازات خواهند شد.

1965685

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا نیز در واکنش به این اتفاق گفت: «اتفاقی مانند این کاملاً غیرقابل قبول است و جایی در ورزش ما ندارد. بدون داوران، فوتبال وجود ندارد.»

اتحادیه فوتبال اروپا هم در بیانیه‌ای این اتفاق را محکوم کرد. یوفا اعلام کرد: «ما از مقامات و نهادهای انضباطی مرتبط می‌خواهیم که اقدامات قاطع و ضروری را علیه هر کسی که در اعمال خشونت‌آمیز دیشب علیه داوران دخیل است، انجام دهند.»

دیدگاه‌ها