کد خبر : 1986506 | 22 آذر 1402 ساعت 02:45 | 12.9K بازدید | 4 دیدگاه

توصیه عجیب به پوچتینو: به بازیکنانت فحش بده!

جان اوبی میکل، ستاره سابق چلسی، معتقد است که مائوریسیو پوچتینو باید قدرت رهبری‌اش را در این تیم نشان دهد.

توصیه عجیب به پوچتینو: به بازیکنانت فحش بده!

به گزارش "ورزش سه"، شکست این هفته چلسی برابر اورتون در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شد که بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرند.

در حالی که تا پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر به نظر می‌رسید که آبی‌های لندن در حال بازگشت به روزهای اوج هستند، شرایط این تیم پس از بازگشت بازیکنانش کاملا تغییر کرد.

اوبی میکل که از وضعیت تیم سابقش بسیار ناراحت است در پادکستش با اشاره به این موضوع گفت: "سبک بازی این تیم هیچ هویتی ندارد. من یکی از طرفداران پروپاقرص وقت دادن به سرمربی هستم و باور ندارم که مدام باید مربیان را اخراج کرد.

اما آیا قرار است دست روی دست بگذاریم و بگوییم هنوز در پروسه بازسازی هستیم؟ دیگر زمانی برای این کار نداریم. باید زودتر در دیدارها پیروز شویم. وقتی به تیم نگاه می‌کنم حس می‌کنم کمبود رهبر در این تیم واضح است.

در بازی برابر اورتون به هر نقطه زمین نگاه کردم، حتی یک رهبر هم در تیم ندیدم. حتی یک بازیکن هم نبود که به زمین برود و بر سر هم تیمی‌هایش فریاد بکشد و ناسزا بگوید تا به خودشان بیایند. این چیزی است که قبلا داشتیم! بازیکنانی مثل دیدیه دروگبا و جان تری.

بارها به سراسر زمین و به نیمکت و سرمربی این تیم نگاه کردم. ندیدم که پوچتینو بر سر هیچ یک از آنها فریاد بزند یا فحشی بدهد تا آنها را وادار کند که بدوند و خوب بازی کنند."

دیدگاه‌ها