کد خبر : 1986516 | 22 آذر 1402 ساعت 03:06 | 15.9K بازدید | 6 دیدگاه

دو مهاجم نوک، دربی اولی‌های پرسپولیس

شهاب زاهدی می‌خواهد شبیه سروش و گئورگی باشد

تقریبا تمام بازیکنان پرسپولیس سابقه حضور در دربی را در کارنامه دارند و از این حیث تیم باتجربه‌ای به حساب می‌آیند.

شهاب زاهدی می‌خواهد شبیه سروش و گئورگی باشد

به گزارش "ورزش سه" در اسکواد بازیکنان پرسپولیس چنانچه نفرات جوان و اضافه شده از تیم امید را به حساب نیاوریم، تقریبا بیشتر بازیکنان این تیم در تاریخ دربی‌ها به میدان رفته‌اند و تجربه حضور در این مسابقه تاریخی را دارند که حتما به کارشان می‌آید.

از بین بازیکنان تازه وارد این فصل پرسپولیس مسعود ریگی قبل‌تر با پیراهن استقلال در این مسابقه تاریخی حاضر بوده و مقابل پرسپولیس بازی کرده است.

با این حساب، دو مهاجم نوک سرخ‌ها شهاب زاهدی و نبیل باهویی برای نخستین بار این مسابقه را تجربه خواهند کرد. البته شهاب زاهدی در فصل 94-93 عضو پرسپولیس بود اما در دربی‌ها به میدان نرفت.

1950463

با توجه به اینکه احتمال حضور شهاب زاهدی در ترکیب اصلی پرسپولیس وجود دارد او برای اولین بار این مسابقه بزرگ را تجربه خواهد کرد و چنانچه موفق به گلزنی شود در کنار نفراتی قرار خواهد گرفت که در اولین دربی موفق به گلزنی شده‌اند.

گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، سروش رفیعی، جری بنگستون، علی علیپور، ایمون زاید، عادل کلاه‌کج، محسن خلیلی، شیث رضایی، عیسی ترائوره، بهنام طاهرزاده، ادموند بزیک، نادر میراحمدیان، رضا عابدیان، علی پروین، حسین همیشه‌جوان 17 بازیکن پرسپولیس در تاریخ دربی‌ها هستند که در اولین حضورشان در این مسابقه موفق به گلزنی شدند.

از تیم فعلی پرسپولیس سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی این رکورد مهم را در کارنامه دارند و چنانچه شهاب زاهدی موفق به گلزنی شود به این جمع اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها