کد خبر : 1986573 | 22 آذر 1402 ساعت 00:08 | 64.7K بازدید | 16 دیدگاه

بازگشت کپا با سوپرسیو در ثانیه 50! (عکس)

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان رئال مادرید، در ثانیه 51 با مهاری زیبا مانع گل خوردن زودهنگام تیمش شد.

بازگشت کپا با سوپرسیو در ثانیه 50! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دور پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میهمان یونیون برلین است. جو ورزشگاه تیم آلمانی بسیار ترسناک است و این تیم امیدوار است با پیروزی مقابل رئال شانس حضور در رقابت‌های لیگ اروپا را داشته باشد. رئال مادرید و ناپولی قبل از این بازی صعود خود را به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان مسجل کرده بودند.

در همان شروع بازی یونیون می‌رفت که رئال را با اولین حمله خود غافلگیر و از ضعف این تیم روی توپ‌های هوایی استفاده کند. یونیون روی حمله اول خود به سمت دروازه رئال موفق شد توسط بازیکنانانش وارد محوطه جریمه این تیم شود و رانی خدیرا، هافبک این تیم، با یک ضربه والی پاسی را برای کوین بِرِنز فرستاد که او هم با ضربه والی دیگری از مرکز محوطه جریمه به سمت دروازه رئال شوت زد که این ضربه درست به جایی رفت که کپا حضور داشت و این ضربه را از فاصله نزدیک با دست راست مهار کرد و به کرنر فرستاد.

1965822
1965823

این اولین بازی این دروازه‌بان اسپانیایی برای رئال مادرید بعد از مصدومیت نسبتا طولانی مدت او است. در زمان غیاب او، آندری لونین به خوبی جای او را پر کرد و محبوب هوداران رئال شد. اما کپا با این مهار خوب، آمادگی خود را به رخ کشید و نشان داد که چرا کارلو آنچلوتی به او اعتماد ویژه‌ای دارد.

دیدگاه‌ها