کد خبر : 1990401 | 08 دی 1402 ساعت 10:30 | 58.5K بازدید | 50 دیدگاه

تصمیم بزرگ رئال: انتخاب یکی از این دو ستاره

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، قرار است در چند روز آینده دروازه‌بان اول این تیم برای ادامه فصل را انتخاب کند.

تصمیم بزرگ رئال: انتخاب یکی از این دو ستاره

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در فاصله دو روز تا شروع فصل جدید رقابت‌ها لالیگا ضربه سنگین و جبران ناپذیری برای رئال مادرید بود و این تیم را در شوک فرو برد. 

آنها خیلی زود برای خرید جانشینی برای این بازیکن ارزشمند بلژیکی اقدام کردند و کپا را از چلسی به خدمت گرفتند تا جای خالی او را در دروازه این تیم پر کند و این بازیکن اسپانیایی هم توانست عملکرد خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارد. 

با این حال، او هم به جمع مصدومان رئال اضافه شد تا آنچلوتی چاره‌ای جز فرصت دادن به دروازه‌بان دوم تیمش نداشته باشد. لونین از این شانس به خوبی استفاده کرد و نمایش درخشانی را در ترکیب رئال ارائه کرد تا تصمیم‌گیری برای سرمربی این تیم دشوار شود. 

1951493

حالا کوپه خبر داده که آنچلوتی قرار است در طی چند روز آینده به لونین و کپا اعلام کند که چه کسی از بین این دو نفر در ادامه فصل به عنوان دروازه‌بان اول به کارش ادامه خواهد داد. گفته می‌شود که این مربی ایتالیایی تمایل بیشتری به کپا دارد و احتمالا لونین بار دیگر به نیمکت بازخواهد گشت. 

این دروازه‌بان از این که در طول این سال‌ها همیشه در رئال نیمکت نشین بوده و راضی نیست و صحبت‌هایی درباره احتمال جدایی‌اش از این باشگاه در پایان فصل به گوش می‌رسد.

دیدگاه‌ها