کد خبر : 1986575 | 22 آذر 1402 ساعت 07:10 | 21.1K بازدید | 18 دیدگاه

روزهای آرام و خوش ستاره قدیمی در خرم‌آباد؛

کیانی در لیگ یک خاطرات قدیمی را مرور می‌کند (عکس)

مهدی کیانی این روزها مغز متفکر تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، صدرنشین جدول لیگ دسته اول، به شمار می‌رود.

کیانی در لیگ یک خاطرات قدیمی را مرور می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، کیانی از آن دسته بازیکنان فراموش نشدنی فوتبال ایران است که در آرامش در حال به پایان بردن آخرین سال‌های عمر بلند حرفه‌ای خود است.

مهدی کیانی یکی از بازیکنانی بود که تراکتور را پس از چند سال دست و پا زدن در لیگ دسته اول به لیگ برتر رساند و سال‌ها با بازوبند کاپیتانی روزهای بسیار خوشی را برای هواداران پرشور تراکتور و مردم تبریز رقم زد. 

1965835

او با مدیران تراکتور در مقطعی به مشکل خورد و با انتقال به سپاهان زیر نظر امیر قلعه‌نویی یکی از بازیکنانی بود که توانست بار دیگر طلایی‌پوشان اصفهانی را به جمع مدعیان بازگرداند. کیانی اما بار دیگر به جایی بازگشت که خود را متعلق به آن می‌داند و دوباره شانس بر تن کردن پیراهن تیم محبوبش و بازی مقابل تی‌تی‌ها را به دست آورد.

در پایان فصل گذشته کیانی به سال‌ها حضورش در لیگ برتر که نزدیک به دو دهه می‌شود، خاتمه داد و پیشنهاد باشگاه خیبر خرم‌آباد برای تبدیل شدن به یکی از بازیکنانی کلیدی این تیم در ماموریتی که برای صعود به لیگ برتر دارند، پذیرفت.

1965834
کیانی در 36 سالگی هم همان جنگندگی روزهای قدیمی را دارد و می‌خواهد یک ماموریت صعود به لیگ برتر دیگر را همراه با یک تیم قدیمی در فوتبال ایران زنده کند.

خیبر روز گذشته در مصاف با آریو اسلامشهر موفق شد به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند تا ضمن ادامه روند صعودی خود، بدون توجه به مسابقات دیگر لیگ همچنان صدرنشینی را تضمین کرده باشد و امیدوارانه با حضور بازیکنانی نظیر مهدی کیانی به آینده نگاه کند.

دیدگاه‌ها