کد خبر : 1986580 | 22 آذر 1402 ساعت 00:27 | 14.3K بازدید | 6 دیدگاه

آرتتا: بازیکنان جوانم را قربانی نمی‌کنم!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید نخواسته به بازیکنان جوانش در لیگ قهرمانان بازی بدهد، چون نمی‌خواسته آنها را تحت فشار بگذارد.

آرتتا: بازیکنان جوانم را قربانی نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم آرسنال در شب آخر مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پی‌اس‌وی آندهوون رفت و در خانه تیم هلندی به تساوی 1-1 رضایت داد. آرسنال که از قبل صعود و صدرنشینی خود را قطعی کرده بود، با هشت تغییر در ترکیب وارد زمین شده بود. آرتتا در مورد شرایط بازی در مصاحبه بعد از بازی به خبرنگاران توضیح داد.

هشت تغییر نسبت به بازی قبلی؟
"ما تقویم شلوغ و راه درازی داریم. البته که من خوشحال می‌شوم به تعداد زیادی از این بازیکنان که مدام به من می‌گویند می‌خواهند بازی کنند و به من سردرد می‌دهند بازی بدهم."

دکلان رایس در خط دفاعی؟
"ما واقعا در خط دفاعی بازیکنی در دسترس نداریم و من واقعاً می‌خواستم امتحان کنم و دنبال راه حل بودم و فکر می‌کنم او واقعاً خوب بود."

به طور کلی در مرحله گروهی راضی هستید؟
"نظرم خیلی مثبت است. ما با وجود نداشتن تجربه، خیلی خیلی خوب رقابت کردیم. نتایج خوب و تجربیات بزرگی کسب کردیم. در مجموع با پایان دادن به این مرحله به عنوان صدرنشین آن هم قبل از پایان مرحله گروهی، باید واقعاً خوشحال باشیم. اکنون باید روی فصل تا فوریه تمرکز کنیم."

1965843

تعویض‌های دیرهنگام؟
"دو بازیکن در ذهن داشتم و خیلی مردد بودم که خیلی زود این تغییرات را انجام دهم."

چرا به بازیکنان جوان‌تر تیم بازی ندادید؟
"فکر نمی‌کنم زمان مناسبی باشد. هشت تغییر ایجاد کردم، آن‌ها را در مقابل تیمی که نزدیک به دو سال است در خانه شکست نخورده است نباید قربانی می‌کردم. زمان مناسبی نبود. می‌خواستم اول ببینم بازی چطور پیش می‌رود، اما فکر می‌کنم برای آن‌ها این بازی خیلی زیاد بود. در ضمن ما مشکلاتی جدی در بازی داشتیم که کار آنها را سخت‌تر هم می‌کرد."

دیدگاه‌ها