کد خبر : 1986594 | 22 آذر 1402 ساعت 01:52 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

ناپولی برد و در چمپیونزلیگ ماند! (عکس)

ناپولی موفق شد در شب آخر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، براگا را در خانه 2-0 شکست دهد.

ناپولی برد و در چمپیونزلیگ ماند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در شب آخر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان براگا بود. تیم پرتغالی برای صعود باید مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ را با دو گل از پیش رو برمی‌داشتند تا پشت سر رئال مادرید به عنوان تیم دوم این گروه صعود کنند. اتفاقی که نهایتا نیفتاد و آنها با دو گل شکست خوردند.

1965899

میهمان در ابتدای بازی برای گلزنی و صعود معجزه‌آسا باانگیزه نشان داد. اما در دقیقه نهم بازی برخلاف جریان مسابقه، روی یک گل به خودی 1-0 عقب افتادند. متئو پولیتانو موفق شد با یک نفوذ خوب توپی را به دهانه دروزاه ارسال کند و سردار ساعتچی، مدافع براگا، می‌خواست توپ را دفع کند که به اشتباه آن را وارد دروازه خودی کرد.

1965898

در دقیقه 33 و در همان نیمه اول ناپولی کار را تمام کرد. ناتان روی یک و دو با کوارتسخلیا به سرعت به محوطه جریمه حریف حمله کرد و از فونته و ساعتچی عبور کرد و توپ را برای ویکتور اوسیمن فرستاد که او هم در آستانه دروازه کار سختی برای گل کردن توپ نداشت.

براگا، که باید برای صعود 4 گل به ثمر می‌رساند، در ادامه به حملات خود ادامه داد اما از 19 شوت به سمت چهارچوب نتوانست حتی یک موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کند و نهایتا با شکست مقابل ناپولی سوم جدول شد و به لیگ اروپا رسید. ناپولی هم موفق شد با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کند.

دیدگاه‌ها