کد خبر : 1986597 | 22 آذر 1402 ساعت 08:50 | 47.9K بازدید | 61 دیدگاه

علیفر: مصاحبه فقط حضوری و با دریافت دستمزد!

یک اتفاق ملموس طی ماه‌های اخیر کمرنگ بودن حضور علیفر برای گزارش مسابقات است.

علیفر: مصاحبه فقط حضوری و با دریافت دستمزد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، سرهنگ علیفر که خودش هم دوست دارد با همین نام خوانده شود، یکی از گزارشگران قدیمی صدا و سیمای ایران به شمار می‌رود که سال‌هاست در کنار جواد خیابانی به گزارش مسابقات مختلف ایران و اروپا می‌پردازد.

علیفر که با رفتارها و سخنان عجیبش معمولا در فضای مجازی سوژه مخاطبان می‌شود، چندین سال می‌شود که حضورش به همین دلیل در گزارش مسابقات کمتر از گذشته شده و این روزها به ندرت دیده می‌شود که مسابقه‌ای با صدایش در حال پخش باشد.

نکته جالب اینکه علیفر تنها گزارشگر قدیمی صدا و سیما به شمار می‌رود که هنوز شانس گزارش دربی پایتخت را پیدا نکرده است؛ فرصتی که احتمالا خود این چهره هم خیلی حسرت نداشتنش را می‌خورد تا با جملات خاصش یک بار دیگر در فضای مجازی سوژه شود. 

به همین بهانه با سرهنگ علیفر تماس گرفتیم تا با او درباره پیدا نکردن شانس گزارش بازی در دربی را بپرسیم، اما او پاسخ جالب توجهی داشت و انجام مصاحبه را به گفت‌وگوی حضوری و البته دریافت مبلغی برای مصاحبه محدود کرد.

هر چه هست این روزها سرهنگ علیفر که در روزهای اوجش امیدوار بود هدایت یک تیم لیگ برتری هم به او داده شود تا نشان دهد دفاع 3 نفره در زمین مسابقه بهتر از دفاع خطی و 4 نفره عمل می‌کند، کمرنگ در میان جمع‌های فوتبالی دیده می‌شود و فقط گهگاهی صدای او روی مسابقات اروپایی یا لیگ ایران به گوش می‌رسد.

دیدگاه‌ها