کد خبر : 1986631 | 22 آذر 1402 ساعت 11:20 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی ستاره فرانسوی: همه قرعه‌ها سخت هستند!

مارکوس تورام، ستاره فرانسوی اینتر، می‌گوید رویارویی با تمامی تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان دشوار است.

نگرانی ستاره فرانسوی: همه قرعه‌ها سخت هستند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب آخرین هفته از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال سوسیداد رفت و به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد. 

شاگردان سیمونه اینزاگی برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدند، اما موفق به انجام این کار نشدند تا پس از حریف به عنوان تیم دوم به این مرحله راه پیدا کنند و حالا قرعه دشوارتری در انتظارشان خواهد بود. 

توران پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «ما می‌دانستیم که این بازی مانند دیدار فینال در مرحله گروهی است و می‌خواستیم هر طور شده به پیروزی برسیم اما همین که توانستیم به مرحله یک هشتم صعود کنیم خوشحال هستیم. 

1947336

اینتر بازی بسیار خوب و تحسین برانگیزی را در این دیدار به نمایش گذاشت و حریف هم تیم خیلی خوبی بود. باید در نظر داشته باشیم که تمامی دیدارها در لیگ قهرمانان خیلی سخت هستند و این بازی هم یکی از آنها بود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا حریفی از بین تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم هست که او مشتاق رویارویی با آن باشد گفت: «همه چیز خیلی پیچیده است. خیلی زود متوجه خواهیم شد که باید با چه تیمی در این مرحله روبرو شویم.»

دیدگاه‌ها