کد خبر : 1986634 | 22 آذر 1402 ساعت 11:46 | 7.9K بازدید | 17 دیدگاه

هشدار ستاره بایرن: تیم‌های بزرگ منتظر ما هستند

کینگزلی کومان، ستاره بایرن مونیخ‌، می‌گوید تیم‌های بزرگی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در انتظار این تیم هستند.

هشدار ستاره بایرن: تیم‌های بزرگ منتظر ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد روبروی منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه 0-1 این تیم را از سر راه برداشت. 

بایرن که این هفته در یک دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه باورنکردنی 1-5 شکست خورده بود، با انگیزه مضاعفی قدم به این بازی گذاشت تا ثابت کند که این باخت تنها یک اتفاق بوده و موفق هم شد که سه امتیاز این بازی را از آن خود کند. 

در حالی که بسیاری انتظار داشتند هری کین به ستاره تیمش در این بازی و در بازگشت به کشورش تبدیل شود، اما این اتفاق رخ نداد و این کومان بود که موفق شد نمایشی درخشان را ارائه کند و تک گل پیروزی‌بخش تیمش را هم به ثمر برساند. 

1965979

این بازیکن پس از پایان بازی در گفت‌وگو با سایت رسمی یوفا درباره شرایط این دیدار اظهار داشت: «پایان بسیار خوبی برای مرحله گروهی داشتیم و توانستیم نمایشی خوبی ارائه کنیم. من زیاد گل نمی‌زنم اما توانستم خونسردی‌ام را حفظ کنم و از اینکه توپ وارد دروازه شد بسیار خوشحال شدم.»

او در پاسخ به سوالی درباره مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان گفت: «ما از اینکه به مرحله بعدی صعود کردیم خیلی خوشحال هستیم. می‌دانیم که چه تیم‌های بزرگی در این مرحله در انتظار ما هستند. می‌دانیم که در چند فصل اخیر خیلی خوب پیش رفتیم و می‌خواهیم این نمایش خوب را تکرار کنیم.»

دیدگاه‌ها