کد خبر : 1986635 | 22 آذر 1402 ساعت 12:01 | 43K بازدید | 3 دیدگاه

دومین ستاره 97 کیلو هم از دور خارج شد!

بعد از غیبت کامران قاسمپور، مجتبی گلیج هم در همان کشتی نخست به دلیل مصدومیت از ادامه کار انصراف داد.

دومین ستاره 97 کیلو هم از دور خارج شد!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی گلیج، ملی پوش کشتی آزاد ایران در وزن 97 کیلوگرم مسابقات جهانی 2023 در روزهای اخیر اعلام کرده بود که دچار مصدومیت شده و نمی‌تواند در مسابقات قهرمانی کشور حاضر شود. 

با وجود درخواست رسمی او به فدراسیون و ارائه برخی مدارک پزشکی، سهراب کیهانی پزشک معتمد فدراسیون اعلام کرد گلیج مشکلی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور ندارد. 
به همین خاطر مجتبی گلیج که سابقه کسب مدال برنز جهان را دارد و یکی از مدعیان اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی در وزن 97 کیلوگرم به شمار می‌رود، مجبور به حضور در مسابقات قهرمانی کشور شد.

اما در همان کشتی نخست، گلیج که مشخص بود از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی جدی شده، به مشکل جدی برخورد کرد. این کشتی‌گیر تنکابنی برابر حریف خوزستانی خود نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در حالی که لنگان‌لنگان روی تشک راه می‌رفت و حتی توان بلند شدن از جای خود را نداشت، در تایم دوم از کشتی انصراف داد تا پرونده حضور او در مسابقات قهرمانی کشور خیلی زود بسته شود!

بدین ترتیب مجتبی گلیج از دور مسابقات کنار رفت و حالا شاید امیدوار باشد به خاطر مصدومیت فرصت دیگری به او از سوی فدراسیون کشتی داده شود.

دیدگاه‌ها