کد خبر : 1986638 | 22 آذر 1402 ساعت 11:58 | 34.6K بازدید | 21 دیدگاه

مشکل یونایتد پیدا شد: این دو ستاره خودخواه!

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، به‌شدت از عملکرد آنتونی و الخاندرو گارناچو ناراضی و عصبانی است.

مشکل یونایتد پیدا شد: این دو ستاره خودخواه!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد میزبان بایرن مونیخ بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

عملکرد ضعیف شیاطین سرخ در چند هفته اخیر باعث شده که انتقادات از این تیم روز به روز بیشتر شود. آنها با قبول این شکست حتی فرصت حضور در رقابت‌های لیگ اروپا را هم از دست دادند و در قعر گروه قرار گرفتند تا با اروپا خداحافظی کنند. 

اسکولز پس از پایان این بازی در گفتگو با TNT Sport اظهار داشت: «نگرانی بزرگ برای من این است پست مهاجم نوک است. ما نمی‌توانیم شانسی برای او ایجاد کنیم. می‌دانم که هویلوند تا به حال پنج گل در لیگ قهرمانان زده اما شانسی در لیگ پیدا نکرده است. 

1965991

او امشب هم هیچ فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد و من فکر نمی‌کنم که این اتفاق در بازی روز شنبه برابر بورنموث هم برایش رخ داده باشد. این نگرانی بزرگ و مهمی است که موقعیت گل از کجا باید به وجود بیاید و شرایط چطور باید برای مهاجم نوک فراهم شود. 

شما انتظار خلاقیت از بازیکنان کناری تیم دارید که برای ما آنتونی و گارناچو هستند، اما این دو بازیکن واقعا خودخواه هستند. آنها بازیکنانی نیستند که به دنبال ارسال توپ برای هم‌تیمی‌شان باشند. این دو نفر فقط دنبال این هستند که خودشان گلزنی کنند و این مشکل بزرگی است.»

دیدگاه‌ها