کد خبر : 1986646 | 22 آذر 1402 ساعت 12:33 | 11.8K بازدید | 19 دیدگاه

خوشحالی ستاره بایرن: بهترین مهاجم دنیا را داریم!

لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، از حضور هری کین در ترکیب این تیم بسیار راضی و خوشحال است.

خوشحالی ستاره بایرن: بهترین مهاجم دنیا را داریم!

به گزارش "ورزش سه"، کین از زمان پیوستن به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا به حال به یکی از ستاره‌های درخشان این تیم تبدیل شده است. 

این بازیکن در 20 دیداری که در تمامی رقابت‌ها با پیراهن این تیم انجام داده موفق شده 22 گل به ثمر برساند که آماری باورنکردنی برای او در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا و مونیخ است و تحسین بسیاری را هم برای او به همراه داشته است. 

سانه که از حضور این ستاره انگلیسی در ترکیب بایرن بسیار خوشحال به نظر می‌رسد، در گفتگو با روزنامه ورزشی بیلد در این باره اظهار داشت: «کین واقعا مهاجمی باورنکردنی است. او یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر در دنیاست.

1966005

هری بازیکنی فوق العاده است و بازی کردن در کنار او بسیار جذاب است و حس خوبی دارد. او درک بسیار خوبی هم از بازی دارد. من و او درک بسیار خوبی از یکدیگر در زمین داریم، تقریبا با چشم بسته هم همدیگر را پیدا می‌کنیم. او بهترین استفاده را از هر پاس می‌برد و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

شرایطی هم هست که شاید او آشنایی چندانی با آنها نداشته باشد، مانند نزدیکی به هواداران و داشتن جلسات تمرینی آزاد. اما او مرد آرامی است و آماده است تا از این شرایط لذت ببرد.» 

دیدگاه‌ها