کد خبر : 1986660 | 22 آذر 1402 ساعت 13:15 | 20.1K بازدید | 42 دیدگاه

آواز ستاره‌های سابق لیورپول و سیتی: تمسخر یونایتد!

جیمی کاراگر و میکا ریچاردز، دو ستاره سابق لیورپول و منچسترسیتی، پیتر اشمایکل را پس از حذف منچستریونایتد به سخره گرفتند.

آواز ستاره‌های سابق لیورپول و سیتی: تمسخر یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌‎های لیگ قهرمانان روبروی بایرن مونیخ قرار گرفت و با وجود استفاده از امتیاز میزبانی با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

شیاطین سرخ در چند هفته اخیر نمایش‌های چندان خوبی را ارائه نکرده‌اند و شکست ابتدای هفته برابر بورنموث و باخت شب گذشته مقابل بایرن مونیخ که باعث شد در قعر جدول گروه قرار بگیرند و حتی نتوانند راهی لیگ اروپا شوند، باعث شد که فشارها روی این تیم افزایش پیدا کند.

اما این اتفاق باعث خوشحالی و دستمایه شوخی کاراگر و ریچاردز با پیتر اشمایکل شد. این دو ستاره سابق لیورپول و منچسترسیتی که به عنوان کارشناس این بازی در شبکه CBS Sports حضور پیدا کرده بودند، آواز «همیشه به نیمه پر لیوان زندگی نگاه کن» را سر دادند تا طعنه سنگینی به اشمایکل زده باشند. 

1965997

شاگردان اریک تن‌هاخ پیش از این، از رقابت‌های جام اتحادیه هم حذف شده بودند و حالا با حذف از لیگ قهرمانان و ناکامی در کسب مقام سوم گروه و حضور در لیگ اروپا دیگر فرصت زیادی برای کسب جام نخواهند داشت. 

تنها امید این تیم در حال حاضر این است که بهترین مقام ممکن را در رقابت‌های لیگ برتر به دست آورد و در جام حذفی هم شانسش را برای رسیدن به فینال و جام قهرمانی امتحان کند.

دیدگاه‌ها