کد خبر : 1986663 | 22 آذر 1402 ساعت 13:37 | 37.2K بازدید | 61 دیدگاه

آزار ستاره آرژانتین در تیم ملی: عاشق رونالدو نباش!

لئاندرو پاردس، ستاره آرژانتینی رم، فاش کرد که بازیکنان تیم ملی این کشور بارها الخاندرو گارناچو را به خاطر علاقه به کریستیانو رونالدو آزار داده‌اند.

آزار ستاره آرژانتین در تیم ملی: عاشق رونالدو نباش!

به گزارش "ورزش سه"، بیشتر کودکان و بازیکنان جوان آرژانتینی در حالی رشد می‎‌کنند که دوست دارند جای لیونل مسی را پر کنند، اما گارناچو علاقه دیوانه‌واری به رونالدو دارد. 

این بازیکن به واسطه حضورش در منچستریونایتد علاقه خاصی به این ستاره پرتغالی پیدا کرده و ابایی هم از مطرح کردن این موضوع ندارد و همین باعث شده که بارها و بارها درباره این موضوع در رسانه‌های مختلف صحبت کند. 

او ماه گذشته شادی پس از گل معروف رونالدو را تکرار کرد تا به نوعی به اسطوره‌اش ادای احترام کرده باشد، اما حالا مشخص شده که روزهای سختی را در اردوی تیم ملی آرژانتین به واسطه این علاقه تجربه کرده است. 

1893807

پارادس در گفت‌وگو با دی اسپورت در این باره اظهار داشت: «ما خیلی با او شوخی می‌کنیم. او بسیار خجالتی است و جواب نمی‌دهد. پسر بیچاره. ما او را دیوانه کردیم. البته که سعی کردیم کاری کنیم که احساس کند عضوی از این تیم و این گروه است. 

هرچند در این باره بسیار عصبی است و توانایی صحبت کردن زیادی ندارد، اما همان‌طور که خودش هم گفته، رونالدو الگوی او است، همیشه دنبالش کرده و سبک بازی مشابه این بازیکن هم دارد. این اتفاقی طبیعی است و مشکل خاصی وجود ندارد. مشخصا وقتی بحث تیم ملی مطرح باشد، او ناچار است سبکش را کمی تغییر دهد.»

دیدگاه‌ها