کد خبر : 1986668 | 22 آذر 1402 ساعت 13:57 | 54.3K بازدید | 22 دیدگاه

همه علیه ستاره یونایتد: زودتر بیرونش کنید!

یاپ استام، ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از عملکرد آنتونی در بازی برابر بایرن مونیخ انتقاد کرد.

همه علیه ستاره یونایتد: زودتر بیرونش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ بود و با یک گل بازی را به این تیم واگذار کرد.

این شکست باعث شد که انتقادهایی که در چند هفته اخیر به خاطر عملکرد ضعیف این تیم بار دیگر شروع شده بود، بیش از پیش افزایش پیدا کند و فشار روی کادر فنی و خصوصا بازیکنان این تیم بیشتر شود. 

استام در گفت‌وگو با پادکست Stick to Football با انتقاد از بازی آنتونی اظهار داشت: «از چیزهایی که من از آنتونی دیده‌ام، باید بگویم که او به اندازه کافی خوب و در سطحی نیست که ما در یونایتد به دنبال دیدن آن هستیم، چون تنها بازیکنانی در این تیم موفق هشتند که بتوانند در شرایط سخت خودشان را نشان دهند. 

1932631

اما ما پیشرفتی از این بازیکن ندیدم که بخواهد خودش را به این سطح برساند. وقتی به آنتونی نگاه می‌کنید، در حال حاضر هیچ پیشرفتی نمی‌بینید که بخواهد قدم بعدی را در لیگ برتر بردارد و با وینگرهای درجه یکی که در این لیگ حضور دارند رقابت کند. 

او در هلند بازیکن خوبی بود، اما بهترین بازیکن لیگ این کشور نبود. عملکرد او برای آژاکس خوب بود اما آنها در لیگی بازی می‌کنند که چند بازیکن خوب دارد اما بقیه لیگ –با حفظ احترام– بازیکنانی معمولی هستند. همین باعث شد که من از دیدن قیمت انتقال آنتونی شگفت‌زده شوم.»

دیدگاه‌ها