کد خبر : 1986676 | 22 آذر 1402 ساعت 14:55 | 29.8K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراف بزرگ ساری

اگر دست من بود، فردا مربی اتلتیکو می‌شدم!

مائوریتزیو ساری اعتراف کرد که دوست دارد روزی مربی اتلتیکو مادرید شود.

اگر دست من بود، فردا مربی اتلتیکو می‌شدم!

به گزارش "ورزش سه"، امشب لاتزیو با هدایت مائوریتزیو ساری در متروپولیتانو برابر اتلتیکو قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی صدرنشین به دور بعد لیگ قهرمانان راه خواهد یافت. صعود هر دو تیم قطعی شده و جنگ تنها بر سر رتبه اول است. اتلتیکو فعلا و تا شروع بازی این رتبه را در اختیار دارد و با یک تساوی نیز صدر را حفظ می‌کند.

1966040

ساری که با لاتزیو در سری آ خوب نتیجه نگرفته، در لیگ قهرمانان عملکردی متفاوت داشته است. او در نشست خبری خود فاش کرد که دوست دارد مربی اتلتیکو شود: «ما می‌خواهیم اتلتیکو را ببریم و در زمین آنها به سه امتیاز برسیم که البته کار سختی است. آنها در خانه به سختی می‌بازند، ولی غیرممکن نداریم. من جو ورزشگاه اتلتیکو را دوست دارم و شهر مادرید نیز فوق العاده زیباست. راستش اگر دست من بود، فردا مربی اتلتیکو می‌شدم. اگر حق انتخاب داشتم، گزینه اولم اتلتیکو بود. البته با نهایت احترام به دیگو سیمئونه که امیدوارم 10 سال دیگر نیز در اتلتیکو بماند.»

ساری ادامه داد: «ما در ورزشگاه هواداران زیادی خواهیم داشت که به خاطر عملکرد خوبمان در لیگ قهرمانان است. لاتزیو زمانی پای ثابت لیگ قهرمانان بود ولی در سال‌های اخیر اینطور نبوده است. در ورونا نیز تعداد هواداران زیاد بود و متاسفم که نتوانستیم برنده شویم. امیدوارم از سفر به مادرید خاطره‌ای خوش برایشان بماند.»

دیدگاه‌ها