کد خبر : 1986684 | 22 آذر 1402 ساعت 15:53 | 25.7K بازدید | 44 دیدگاه

سهم آکادمی پرسپولیس در لیست یحیی دو رقمی می‌شود

تعداد بازیکنانی که محصول آکادمی فوتبال پرسپولیس هستند در تیم بزرگسالان به عدد ده نزدیک شد که تا کنون در باشگاه سابقه نداشته است.

سهم آکادمی پرسپولیس در لیست یحیی دو رقمی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به محدودیت‌های لیست بزرگسالان در امسال فرصت بیشتری برای حضور بازیکنان آکادمی در تمرینات بزرگسالان رسید و بخش عمده نیمکت پرسپولیس را جوان‌ها تشکیل می‌دهند. پرسپولیس پس از آنکه محمد عمری را به فوتبال ایران شناساند در این فصل با نظر یحیی به میلاد سورگی بازی داده و بازیکنان دیگری مثل علیرضا بابایی نیز دقایقی شانس بازی پیدا کرده‌اند. همچنین در هفته‌های اخیر یحیی گل‌محمدی درخواست صدور کارت بازی چند بازیکن جوان دیگر را نیز داشته است‌.

حال باشگاه پرسپولیس در این خصوص گزارش و پوستری منتشر کرده است: "توجه و سیاست ویژه مدیریت باشگاه پرسپولیس در دو سال اخیر برای تامین بخشی از نیازهای فنی تیم بزرگسالان از محل تیم‌های پایه و طرح رشد و توسعه فوتبال با تلاش‌های مربیان تیم‌های پایه و محسن خلیلی، مدیریت آکادمی فوتبال پرسپولیس و جسارت یحیی گل‌محمدی در استفاده از جوان‌ها در حال به ثمر نشستن است.

باشگاه در راستای برنامه خود، نگاه درآمدی به بخش فوتبالی مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر نداشته است و آن را به سرمایه‌گذاری برای فوتبال پایه تبدیل کرد. در این راستا اخیرا نخستین و تنها مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس نیز راه‌اندازی شد. در حال حاضر نیز در آستانه دو رقمی شدن سهم پرورش‌یافتگان آکادمی باشگاه در تیم اصلی هستیم.

1966060

محمد عمری بازیکنی بود که با اعتماد و شجاعت سرمربی تیم در فصل گذشته درخشید. برخلاف تبلیغاتی که وجود دارد، یحیی گل‌محمدی این شجاعت را داشته است که فرصت را در اختیار بازیکنان برگزیده آکادمی بگذارد تا با نشان دادن توانایی خود سهمی از مسابقات را به خود اختصاص دهند که محمد میلاد سورگی از جمله آنها است. پیش از این نیز علیرضا خدادادی جزء بازیکنانی بود که برای وی برنامه داشت و می‌توانست پدیده جدید فوتبال ایران باشد که توسط پرسپولیس به ثمر نشسته است، ولی این برنامه با آسیب‌دیدگی پیش آمده به چند ماه دیگر موکول شده است.

علیرضا بابایی، علیرضا عنایت‌زاده، امید فهمی و امیررضا رفیعی از دیگر بازیکنان آکادمی هستند که سرمربی برای آنها خواهان صدور کارت بازی شد. در هفته‌ای که گذشت نیز محمد بادپا و سهیل صحرایی پس از زیر نظر گرفته شدن در تمرینات، به فهرست تیم اضافه شده‌اند. عرفان نجاری از تیم جوانان نیز در حال حاضر در تمرینات حضور دارد و بازیکنان دیگری هم در این فصل این شانس را پیدا خواهند کرد تا در صورت تامین نظر کادر فنی به فهرست تیم اضافه شوند."

دیدگاه‌ها