کد خبر : 1986688 | 22 آذر 1402 ساعت 16:00 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

پارس جنوبی 2 - دریای بابل یک

لیگ یک/ قهرمان سابق هرچه می‌برد، بالا نمی‌آید!

پارس جنوبی جم دومین برد متوالی خود را مقابل دریای بابل کسب کرد اما همچنان در میانه‌های جدول حضور دارد.

لیگ یک/ قهرمان سابق هرچه می‌برد، بالا نمی‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته اول امروز پارس جنوبی در ورزشگاه تختی شهرستان جم از دریای بابل پایین جدولی پذیرایی کرد که این بازی با برتری شاگردان امیدرضا روانخواه خاتمه یافت.

در این مسابقه پارس جنوبی که بعد از چند نتیجه نامطلوب هفته پیش با کسب پیروزی به جدول برگشته بود، هجومی کار را شروع کرد. زنبورهای جنوب بعد از شکل دادن چندین حمله روی دروازه میهمان توانستند در دقیقه 42 به گل اول دست یابند و با برد یک بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم روانخواه تیمش را هجومی وارد زمین کرد و در همان دقایق ابتدایی منجر به گل دوم شد. در دقیقه 49 همایون افتخاری بازیکن بومی و اهل جم پارس جنوبی توانست گل دوم تیمش را بزند و خیال هواداران را راحت کند. طبیعی بود با توجه به پیش افتادن پارس جم، آنها برای کنترل بازی و حفظ نتیجه تلاش کنند.

1966071

در سوی مقابل دریا نیز که در این مسابقه با کادرفنی جدید و بدون داوود سیدعباسی به میدان رفته بود برای جبران گل خورده تلاش کرد. تلاش‌های نماینده مازندران در دقیقه 54 با گلزنی ابوالفضل آذرنوشان نتیجه داد، اما دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا پارس جم پیروز این دیدار باشد.

پارس جنوبی با این پیروزی 24 امتیازی شد، اما به واسطه امتیازات هدر رفته در گذشته آنها همچنان در میانه‌های جدول جا دارند و 11 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند. دریای بابل هم با این شکست 11 امتیازی ماند و در رده شانزدهم جا دارد تا همچنان یکی از تیم‌های کاندیدای سقوط باشد.

عکاس: مصطفی هاشمی

دیدگاه‌ها