کد خبر : 1986697 | 22 آذر 1402 ساعت 16:00 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

داماش یک- خوشه طلایی یک؛

لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ در بازی 6 امتیازی

شاگردان کلانتری برد خانگی مقابل خوشه طلایی را در تقابل قعرنشینان از دست دادند.

لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ در بازی 6 امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های داماش گیلان و خوشه طلایی ساوه از ساعت 14 امروز چهارشنبه در ورزشگاه عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که حسین گنج‌خانی قضاوت این بازی را برعهده داشت.

اشکان توانا، مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، آرمین انبساطی، رضا پورمهدی، سجاد قلی‌بیگی، محمد رستمی، حسین خیری، رضا زاهدتبار، پژمان نجات و علیرضا مصطفایی 11 بازیکن منتخب علی‌اصغر کلانتری بودند که در ترکیب ابتدایی مقابل خوشه طلایی قرار داشتند.

وحید عزیزی، بهروز هوشمند، داوود فکری، میلاد احمدی، سید محمدرضا هاشمی، برهان عابد، مجتبی خسروی، محمد علیزاده، علیرضا فرجیان، علی رضایی و سجاد اژدر نیز نفرات آغاز کننده بازی برای خوشه طلایی مقابل داماش گیلان بودند.

1966085

داماش گیلان که طی چهار هفته گذشته لیگ دسته اول شرایط کاملا بحرانی داشته و یک تساوی و سه شکست داشت، امروز امیدوار به کسب پیروزی مقابل خوشه طلایی رده پانزدهمی و صعود به جایگاه چهاردهم جدول بود که علی‌رغم برتری یک نیمه‌ای نتوانست به این مهم برسد.

رضا زاهدتبار در دقیقه 12 برای داماش گیلان گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت که همین بازیکن این فرصت را در دقیقه 45 داشت تا خود و تیمش را به گل دوم برساند، اما ضربه پنالتی او تبدیل به گل نشد.

1966087

خوشه طلایی که طی هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشته و از بحران فاصله گرفته بود، موفق شد در دقیقه 66 توسط سجاد اژدر به گل تساوی دست پیدا کند و همین نتیجه را تا پایان حفظ کند.

شاگردان کلانتری با تساوی یک بر یک در این دیدار خانگی 11 امتیازی شدند و در جایگاه هفدهم جدول لیگ دسته اول ماندند و خوشه طلایی ساوه هم با 15 امتیاز در رتبه پانزدهم ایستاد.

دیدگاه‌ها