کد خبر : 1986701 | 22 آذر 1402 ساعت 17:02 | 28.1K بازدید | 41 دیدگاه

VAR نبود، حیدری دربی را سوت می‌زد

دکتر بیژن به وحید کاظمی ترجیح داده شد!

با اعلام نام بیژن حیدری به عنوان داور چهارم دربی پایتخت مشخص شد او انتخاب کمیته داوران برای سوت زدن در این مسابقه بدون VAR بوده است.

دکتر بیژن به وحید کاظمی ترجیح داده شد!

به گزارش "ورزش سه"، کمیته داوران از روزهای گذشته دو پلن را برای تیم داوری دربی در نظر گرفته بود؛ قرار بود اگر دربی با VAR باشد موعود بنیادی‌فرد به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم قاضی‌های مسابقه باشند و اگر مجوز VAR صادر نشود، از بین بیژن حیدری و وحید کاظمی یک نفر سوت قضاوت را برعهده بگیرد.

بعد از صدور مجوز استفاده از VAR، در اسامی داوران قضاوت کننده در دربی نام بیژن حیدری به عنوان داور چهارم اعلام شده تا مشخص شود اگر VAR در این مسابقه نبود، دکتر بیژن سوت را در دست می‌گرفت.

به نظر می‌رسد در روزهای گذشته بیژن حیدری گوی سبقت را برای قضاوت در دربی از وحید کاظمی ربوده بود و البته که او به خاطر نیامدن لایسنس VAR خود این شانس بزرگ را از دست داد.

حیدری قبلا سابقه قضاوت در دربی به عنوان داور وسط را داشت، اما علاقه‌مند بود بار دیگر این تجربه را پشت سر بگذارد. با این حال شاید حیدری در دربی‌های بعدی این فرصت را به دست بیاورد تا با نزدیک شدن به 45 سالگی و بازنشستگی از داوری یکبار دیگر مسابقه حساس فوتبال ایران را سوت بزند.

وحید کاظمی نیز با توجه به سن و سالش تا چندین سال بعد می‌تواند فرصت قضاوت در دربی پایتخت را به دست بیاورد و این حس را در بازی بزرگ فوتبال ایران تجربه کند.

دیدگاه‌ها