کد خبر : 1986715 | 22 آذر 1402 ساعت 17:45 | 12.3K بازدید | 50 دیدگاه

در مراسم تقدیر از مدیرعامل سابق؛

مورایس: دلتنگ محمدرضا ساکت می‌شوم

مراسم تقدیر از محمدرضا ساکت، مدیرعامل سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، امروز برگزار شد.

مورایس: دلتنگ محمدرضا ساکت می‌شوم

به گزارش ورزش سه، باشگاه سپاهان صبح امروز مراسمی را برای تقدیر از محمدرضا ساکت، مدیرعامل سابق این باشگاه، برگزار کرد و منوچهر نیکفر در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات ساکت در مدت حضورش در این باشگاه تشکر کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه، تیم‌های ورزشی سپاهان در رقابت‌های مختلف عناوین قهرمانی را به دست بیاورند.

1966123

محمدرضا ساکت نیز طی این مراسم از همه مدیران و کارمندان باشگاه سپاهان به پاس زحماتی که در دوره مسئولیت وی انجام دادند، تشکر و قدردانی کرد و گفت امیدوار است که برند سپاهان با حضور نیکفر مسیر پیشرفت و تعالی را ادامه دهد.

در این مراسم همچنین باشگاه سپاهان هدیه‌ای را به ساکت اهدا کرد و سپس منوچهر نیکفر و محمدرضا ساکت در تمرین تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه سپاهان حاضر شده و با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

1966110

ژوزه مورایس سرمربی فوتبال سپاهان در این دیدار، ضمن تجلیل از حمایت‌ها و فعالیت‌های ساکت، خطاب به مدیرعامل سابق باشگاه گفت: تیم فوتبال و هواداران هیچ‌گاه زحمات ساکت را فراموش نخواهند کرد و دلتنگ او خواهند بود. من نیز از روز اول که به سپاهان آمدم، شما را انسان و مدیر باکیفیتی یافتم و بابت تمام فعالیت‌های شما ممنونم و دلتنگ شما خواهم شد.

دیدگاه‌ها