کد خبر : 1986740 | 22 آذر 1402 ساعت 19:41 | 31.7K بازدید | 64 دیدگاه

باهویی، یامگا و بلانکو، هفتمین گلزن خارجی احتمالی:

سه بازیکن به دنبال تاریخ‌سازی در دربی!

بازیکنان خارجی استقلال و پرسپولیس این شانس را دارند که با گلزنی در دربی پایتخت در کنار خارجی‌های تاثیرگذار دربی نامشان ماندگار شود.

سه بازیکن به دنبال تاریخ‌سازی در دربی!

به گزارش ورزش سه، رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال تنها گلزن خارجی استقلال در تاریخ دربی‌ها است که با تک گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند تاثیر زیادی در قهرمانی بدون شکست استقلال داشت.

در ادوار مختلف 6 بازیکن خارجی در دربی موفق به گلزنی شدند که سهم استقلال یک بازیکن و سهم پرسپولیس 5 بازیکن است، عیسی ترائوره، ایمون زاید، جری بنگستون، بشار رسن و گولسیانی گلزنان پرسپولیس دربی هستند و در مقابل رودی ژستد تنها بازیکن خارجی استقلال است که موفق به گلزنی شده است.

حالا در دربی 102 گوستاوو بلانکو این فرصت را در اختیار دارد تا با گلزنی مقابل پرسپولیس نام خود را در تاریخچه دربی‌های پایتخت جاودانه کند و مانند رودی ژستد خاطره خوش برای هواداران استقلال به جای بگذارد، کوین یامگا دیگر بازیکن استقلال است که می‌تواند با گلزنی در دربی مسیر هموطن خود ژستد را ادامه دهد و به عنوان دومین گلزن خارجی استقلال در شهرآورد لقب بگیرد.

البته در پرسپولیس نبیل باهویی همین شرایط را دارد، گولسیانی موفق شد در دربی رفت سال گذشته برای پرسپولیس گلزنی کند و نام خود را به عنوان جدیدترین خارجی ثبت کند و این فرصت در اختیار مهاجم سوئدی پرسپولیس قرار گرفته است تا یک نام جدید به لیست گلزنان خارجی دربی پایتخت اضافه کند.

البته شانس حضور شهاب زاهدی در ترکیب پرسپولیس بیشتر از نبیل باهویی خواهد بود و در استقلال گوستاوو بلانکو به عنوان مهاجم ثابت به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها