کد خبر : 1986750 | 22 آذر 1402 ساعت 20:36 | 11.1K بازدید | 24 دیدگاه

زمان از سرگیری فوتبال ترکیه پس از حمله جنجالی

مسابقات فوتبال در کشور ترکیه از تاریخ 19 دسامبر از سر گرفته می‌شود.

زمان از سرگیری فوتبال ترکیه پس از حمله جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات سوپرلیگ فوتبال ترکیه که به دلیل حمله به یک داور متوقف شده بود، قرار است هفته آینده از سر گرفته شود.

فوتبال ترکیه روز دوشنبه شاهد یک اتفاق باورنکردنی بود. فاروک کوجا، رئیس سابق باشگاه آنکاراگوجو، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل ریزه اسپور، به هلیل اوموت ملر، داور بازی حمله کرد.

1965690

رئیس سابق این باشگاه با مشت به صورت داور بازی ضربه زد و او را روی زمین انداخت. این داور پس از به زمین افتادن توسط اطرافیان کوجا مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ملر به دلیل خونریزی چشم چپ و آسیب از ناحیه گردن در بیمارستان بستری شد. او پس از مداوا ظهر امروز مرخص شد. پس از مرخص شدن این داور، اکنون زمان از سرگیری فوتبال ترکیه اعلام شده است.

1966182

مهمت بویوککسی، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه، گفت: "ما تصمیم گرفتیم بازی‌های تمام لیگ‌ها را به تعویق بیندازیم. همه لیگ‌ها از روز سه‌شنبه، 19 دسامبر، از سر گرفته می‌شوند. ماموریت اصلی همه ما این است که از فوتبال محافظت کنیم. در نگرش ما جایی برای خشونت وجود ندارد. اتفاقی که در بازی آنکاراگوجو و ریزه اسپور افتاد کاملا غیرقابل قبول است. به شما یادآوری می‌کنیم که به هیچ عنوان اجازه تکرار چنین اتفاقاتی را نمی‌دهیم."

دیدگاه‌ها