کد خبر : 1986757 | 22 آذر 1402 ساعت 21:07 | 38.9K بازدید | 14 دیدگاه

ضرر بزرگ: 33 میلیون یوروی یونایتد به باد رفت!

منچستریونایتد با حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حدود 33 میلیون یورو ضرر کرده است.

ضرر بزرگ: 33 میلیون یوروی یونایتد به باد رفت!

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی منچستریونایتد در راهیابی به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا ضرر 33 میلیون یورویی به همراه دارد. این باشگاه به همین دلیل تحت فشار قرار خواهد گرفت تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برخی از بازیکنانش را بفروشد.

تیم اریک تن هاخ پس از شکست سه شنبه شب مقابل بایرن مونیخ در الدترافورد، از لیگ قهرمانان اروپا خارج شد و حتی شانس حضور در بازی‌های لیگ اروپا را هم از دست داد.

اکنون به نظر می‌رسد که یونایتد در نقل و انتقالات زمستانی نمی‌تواند بازیکنی جذب کند و همین شاید منجر به انتقال قرضی جیدون سانچو و دونی فن دبیک شود. در واقع حذف از لیگ قهرمانان اروپا یونایتد را تحت فشار می‌گذارد تا برای رعایت قوانین فرپلی مالی، یک یا چند بازیکن را بفروشد.

بودجه یونایتد در ابتدای فصل برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تعیین شده بود و به دلیل ناکامی در رسیدن به این هدف حدود 33 میلیون یورو ضرر کرده است.

1966195

ناکامی یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا بدون توجه به سرمایه گذاری 1.5 میلیارد یورویی سرجیم رتکلیف در این باشگاه، روی میزان پول در دسترس آن‌ها در نقل و انتقالات تابستانی هم اثرگذار خواهد بود.

به سختی می‌توان رقم دقیقی در مورد ضرر یونایتد ارائه داد چون هیچ‌کس نمی‌داند که آن‌ها در صورت امکان تا چه مرحله‌ای پیش می‌رفتند. با این وجود که باشگاه هدفش صعود به یک چهارم نهایی بود، آن‌ها تا رسیدن به این مرحله حداقل 33 میلیون یورو به دست می‌آوردند.

دیدگاه‌ها