کد خبر : 1986759 | 23 آذر 1402 ساعت 02:45 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

شروع خوب سرآسیایی با نارنجی‌پوشان

سایپا دوباره مطمئن شد (عکس)

سایپا با هدایت مجتبی سرآسیایی توانست برد ارزشمندی را در گچساران به دست بیاورد و به آینده امیدوارتر شود.

سایپا دوباره مطمئن شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب چند نتیجه دور از انتظار از سایپا در نهایت مدیران باشگاه تصمیم به ایجاد تغییر روی نیمکت خود گرفتند و مجتبی سرآسیایی که لیگ برتر بیست و سوم را به عنوان دستیار ساکت الهامی شروع کرده بود، به عنوان سرمربی برگزیدند.

اگرچه سرآسیایی در بازی گذشته نارنجی‌پوشان هم روی نیمکت این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان قرار داشت، اما او چند ساعت مانده به بازی هدایت سایپا را پذیرفت و عملکرد او را باید از بازی اخیر سنجید.

1966198

برد ارزشمند سایپا در گچساران مقابل تیم نفت و گاز نشان داد که شوک حضور سرآسیایی فعلا جواب داده و نارنجی‌پوشان تهرانی می‌توانند به نتایج آینده خود امیدوار باشند.

سرآسیایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که هدفی جز صعود به لیگ برتر در فصل جاری ندارند؛ این در حالی است که سایپا حتی با برد اخیر هم 10 امتیاز با صدرجدول فاصله دارد و کار بسیار دشواری برای بازگشت به جمع مدعیان دارد.

1966199

با این حال پیروزی بعد از چند نتیجه دور از انتظار با حضور سرمربی جدید نشان می‌دهد بازیکنان این تیم انگیزه خوبی برای جبران گذشته دارند. بی شک نیم فصل زمان مناسبی برای تقویت تیم خودروساز تهرانی است تا شاید بتواند در ادامه فصل با کسب نتایج خوب کورسوی امید خود برای بازگشت به لیگ برتر را دنبال کند.

دیدگاه‌ها