کد خبر : 1986766 | 22 آذر 1402 ساعت 21:37 | 30.4K بازدید | 12 دیدگاه

محمدی: شرمنده‌ هواداران مس هستیم و جبران می‌کنیم

پیراهن این تیم به تن برخی بازیکنان گشاد است

سرمربی مس کرمان معتقد است تیمش در ابتدای فصل خوب بسته نشده و قصد دارد در نیم فصل دست به تقویت تیم بزند.

پیراهن این تیم به تن برخی بازیکنان گشاد است

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی بعد از شکست مس کرمان مقابل نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت: در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و من بابت نتیجه این بازی از هواداران تیم که همیشه کنارمان بوده‌اند، عذرخواهی می‌کنم. ناگفته نماند که مصدومیت زودهنگام پوریا غلامی و مهران امیری ریتم بازی ما را تغییر داد و این درحالی بود که بازیکنان هم ترازی برای جایگزینی در اختیار نداشتیم.

او ادامه داد: متاسفانه برخی از بازیکنان تیم نمی‌دانند عضو چه تیم بزرگی هستند و باید گفت لباس مس کرمان بر تن آنها بسیار گشاد است. البته قضاوت ضعیف داور بازی به خصوص در صحنه گل اول و نادیده گرفتن خطای حریف روی دروازه‌بان ما و در ادامه مدیریت بازی در نیمه دوم به نفع حریف مزید بر علت بود. در ۹ بازی قبلی این اولین باری است که در مورد داوری صحبت می‌کنم.

سرمربی مس کرمان همچنین تاکید کرد: در ادامه کنارگذاشتن بازیکنان ناکارآمد امروز و پس از پایان بازی با تصمیم کادرفنی ۵ بازیکن دیگر را در اختیار باشگاه قرار داده و دیگر به حضورشان نیاز نداریم و این جای نگرانی برای ما نخواهد داشت چراکه در تعطیلات نیم فصل بازیکنان باکیفیت، با انگیزه و شایسته‌ای جایگزین خواهند شد و در صورت لزوم قطعا از استعدادهای حاضر در تیم‌های پایه مس هم استفاده خواهم کرد.

محمدی با اشاره به نتایج مس کرمان در هفته‌های گذشته بیان کرد: زمانی که سرمربی‌گری تیم را پذیرفتم تیم با هفت بازی و تنها پنج امتیاز و قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول، در معرض سقوط بود و هدف‌گذاری ابتدایی ما خارج شدن از منطقه بحران و رسیدن به منطقه امن جدول بود که در این ۹ بازی با کسب ۱۵ امتیاز توانستیم این مئاله مهم را محقق کنیم.

او افزود: در صورت کسب سه امتیاز این مسابقه با کسب ۱۸ امتیاز و میانگین کسب دو امتیاز در هر بازی شرایط ایده‌آلی را سپری می‌کردیم.

1945256

اکبر محمدی با انتقاد از نحوه یارگیری در ابتدای فصل توضیح داد: نیازی به توضیح درباره نحوه یارگیری تیم در ابتدای فصل نیست، مردم کرمان سال‌ها با فوتبال عجیبن شده‌اند و آسیا را تجربه کرده‌اند و خیلی خوب می‌دانند که این تیم با چه شرایطی وارد مسابقات این فصل شده است. متاسفانه بازیکنانی جذب شده‌اند که مبلغ قرارداد یکی از آنها حتی ۱۰ برابر بازیکنان سایر تیم‌هاست و حتی میتوان گفت مبلغ مجموع قراردادهای برخی تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک به اندازه تنها ۳ بازیکن ماست. متاسفانه کیفیت فنی برخی بازیکنان جذب شده بسیار پایین و فاقد کارایی لازم است و این ناهمگونی و نامتعادل بودن تیم در برخی پست‌ها آسیب جدی به ساختار تیم وارد کرده است و موجب شد تا امروز با خروج دو بازیکن مصدوم فشار زیادی به تیم وارد شود.

سرمربی مس کرمان تاکید کرد: در حالیکه در لیست نفرات بزرگسال سه بازیکن در پست دفاع چپ هستند اما در خط حمله تنها یک بازیکن کارآمد داریم. باید این مهم گفته شود که از آغاز مسئولیت کادر فنی جدید با پذیرش شرایط موجود در گام اول بدنبال سر و سامان بخشیدن به مشکلات ذهنی و روانی تیم متاثر از ۳ باخت داخل خانه و ترمیم مشکلات فنی و در ادامه کنار گذاشتن بازیکنان ناکارآمد گرانقیمتی که بدون منطق فنی جذب شده‌اند تاکنون کاهش ۱۵ میلیارد تومانی داشته‌ایم و باید در نیم فصل دوم با تحلیل درست و منطقی و بدون هیجان کاذب اقدام به جذب بازیکنان مورد نیاز تیم کنیم. این امر مستلزم صبر و حوصله همه عوامل دست اندرکار و به ویژه هواداران و طرفداران واقعی تیم است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان در پایان گفت: عملا تا نیم فصل هیچ راهی برای جراحی فوری تیم وجود نداشت، اما این امید را به هواداران فهیم تیم بزرگ مس کرمان می‌دهم که در نیم فصل با جذب چند بازیکن خوب و شایسته بتوانیم خودمان را ابتدا به نیمه بالا و سپس به کورس صعود به لیگ برتر برسانیم.

دیدگاه‌ها