کد خبر : 1986767 | 22 آذر 1402 ساعت 21:39 | 56.3K بازدید | 20 دیدگاه

نساجی بدون 3 بازیکن در قزوین؛

شوک فرشید اسماعیلی به مهدی رحمتی!

نساجی مازندران در شب دیدار با شمس‌آذر قزوین متوجه محرومیت یکی از بازیکنان خود شد.

شوک فرشید اسماعیلی به مهدی رحمتی!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی فردا باید در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مسابقه معوقه هفته پنجم لیگ برتر را مقابل شمس‌آذر برگزار کند که سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در این دیدار خارج از خانه در اختیار ندارد.

محمدرضا عباسی، وینگر نساجی مازندران که در فصل جاری لیگ برتر پنج بار به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و در پنج دیدار لیگ قهرمانان آسیا هم یک پاس گل داده، مثل بازی‌های قبل به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست نفرات تیمش است.

عباسی در دیدارهای اخیر نساجی ازجمله مسابقه لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشته که مصدومیت او ادامه‌دار است و فردا هم برابر شمس‌آذر قزوین در دسترس سید مهدی رحمتی نخواهد بود و علاء عباس هم به دلیل بیماری همچنان در فهرست این تیم دیده نمی‌شود.

اما شوک بزرگ به مهدی رحمتی در آستانه دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین وارد شد که آنها ساعتی قبل متوجه شدند فرشید اسماعیلی چهار کارته است و نمی‌تواند در بازی فردا به میدان برود.

1966212
اسماعیلی در تمرینات اخیر نساجی حضور باانگیزه داشت و امیدوار بود در قزوین به ترکیب برگردد که در شب بازی با خبر از محرومیت شده است

فرشید اسماعیلی در روز دربی نمی‌تواند برای نساجی مقابل شمس‌آذر قزوین به میدان برود و با توجه به اینکه در دیدار اخیرشان برابر استقلال خوزستان یک اخطار گرفت و چهار کارته شد، اکنون با محرومیت مواجه شده تا مهدی رحمتی بدون این بازیکنان کلیدی خود ترکیب تیمش را بچیند.

دیدگاه‌ها