کد خبر : 1986768 | 22 آذر 1402 ساعت 21:42 | 31.5K بازدید | 37 دیدگاه

وحشتناک بی‌استعدادی!

تمسخر ستاره یونایتد در فضای مجازی توسط هواداران

هواداران منچستریونایتد، زیر کلیپی از حرکات تکنیکی ناموفق آنتونی، ستاره تیمشان، در بازی مقابل یونایتد او را مسخره کردند.

تمسخر ستاره یونایتد در فضای مجازی توسط هواداران

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در عملکردی ناامیدکننده به عنوان تیم آخر گروه خود با شکست 1-0 مقابل بایرن مونیخ در اولدترافورد، از رقابت‌های اروپایی حذف شد. این اولین حذف باشگاه از یک رقابت اروپایی از فصل 06-2005 است. زمانی که آنها نتوانستند فراتر از مرحله گروهی در لیگ قهرمانان اروپا بروند و در گروهی که شامل ویارئال، بنفیکا و لیل بود در رده چهارم قرار گرفتند. یونایتد با 15 گل خورده بدترین عملکرد دفاعی تاریخ یک تیم انگلیسی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد. این شکست اریک تن هاخ را در متزلزل‌ترین وضعیت ممکن از ابتدای فصل قرار داده است.

از حواشی این دیدار، تمسخر آنتونی توسط هواداران خودی بود. در کلیپی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد که بازیکن برزیلی در تلاش است تا حرکات تکنیکی انجام دهد و در این کار ناموفق می‌ماند و با توپ به بیرون از زمین می‌رود. این کلیپ به طور گسترده مورد توجه قرار گرفته است و هوداران زیادی در مورد آن نطرات مختلفی دادند.

1966213

یکی برای او نوشته است: "بی استعدادی‌اش دیوانه کننده است." یکی دیگر از هواداران این سوال را مطرح کرد که آنتونی چه کمکی به تیم کرده است: "بی‌فایده‌ترین وینگر راستی که در طول عمرم دیده‌ام، او واقعا برای تیم چه می‌کند؟" دیگری اضافه کرد: "این شگفت انگیز است. منظورم این است که نگاه کنید چقدر یک فرد می‌تواند تلاش بیهوده انجام دهد!

دیدگاه‌ها