کد خبر : 1986772 | 22 آذر 1402 ساعت 22:05 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

خوشحالی خلاق در لیگ برتر با اسلحه خیالی؛

ستاره گل‌گهر در آبادان گنگستر شد (عکس)

علیرضا کوشکی زننده تک گل سیرجانی‌ها در مصاف برابر صنعت نفت آبادان بود و خوشحالی جالب توجهی هم از خود به نمایش گذاشت.

ستاره گل‌گهر در آبادان گنگستر شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، ساعاتی پیش تیم فوتبال گل‌گهر در دیداری معوقه از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و در یک بازی بسیار حیاتی که 3 امتیاز آن برای دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود، این شاگردان اوزونیدیس بودند که توانستند با گل علیرضا کوشکی پیروزی را جشن بگیرند. در سوی مقابل این شکست اینقدر برای آبادانی‌ها سنگین بود که ویسی مجبور به استعفا شد.

علیرضا کوشکی که شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر در افتتاحیه لیگ مقابل فولاد خوزستان داشت، در ادامه با مصدومیت از ناحیه همسترینگ چند هفته‌ای از میادین دور شد و همین باعث شد از فرم خوبی که داشت فاصله بگیرد.

این بازیکن تکنیکی و خلاق اما در مصاف با صنعت نفت و در روزهای که گل‌گهر به شدت به کسب 3 امتیاز احتیاج داشت، توانست روی ارسال دقیق بهنام برزای در دقیقه 12 تک گل این مسابقه را به ثمر برساند.

1966225
1966224
1966221
1966220
1966223

نکته جالب خوشحالی بعد از گل کوشکی بود و او با یک اقدام منحصر به فرد به مانند هنرمندان فیلم‌های آمریکایی اسلحه خیالی خود را از کمر بیرون آورد و به سمت هدف خود شلیک کرد تا با این شیوه گل ارزشمندی که به ثمر رسانده بود را جشن بگیرد.

گل‌گهر با این پیروزی 17 امتیازی شد و توانست با قرار گرفتن در رتبه هفتم با توجه به اینکه همچنان یک بازی نسبت به بسیار تیم‌ها کمتر دارد، شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات پیدا کند  و امیدوارانه به بازی‌های پیش رو تا پایان نیم فصل نگاه کند.

دیدگاه‌ها