کد خبر : 1986783 | 23 آذر 1402 ساعت 04:42 | 14K بازدید | 5 دیدگاه

توخل از شادی برد مقابل منچستر تمام شب را نخوابید!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد تا بامداد روز بعد به جشن و شادی پرداخت.

توخل از شادی برد مقابل منچستر تمام شب را نخوابید!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه صعود بایرن به عنوان تیم صدرنشین را از قبل قطعی شده بود اما بایرنی‌ها باز هم با انگیزه به منچستر سفر کردند و به لطف گل کینگزلی کومان به پیروزی در اولدترافورد رسیدند. بایرن در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان از سال 2017، در 40 بازی، بدون شکست بوده است.

پس از این مسابقه بازیکنان، کارکنان و مدیران بایرن در منچستر جشن گرفتند. ضیافت پس از بازی، همانطور که توسط نشریه آلمانی بیلد توصیف شد، در سالن هتل مجلل کیمپتون کلاک تاور در این شهر برگزار شد. این مهمانی - که مصادف با تولد 76 سالگی والتر منکس، معاون بایرن بود - شامل غذا و نوشیدنی‌های فراوان بود. یان کریستین دریسن، مدیر اجرایی باشگاه، با سخنرانی از توخل تجلیل کرد و این سرمربی از روی صندلی خود بلند شد و دستمال سفید خود را در هوا تکان داد.

1966253

در گزارش این نشریه آمده است که وقتی مهمانی به پایان می‌رسید، دریسن و کریستف فروند، مدیر ورزشی بایرن - که روی یک میز با توخل نشسته بودند - ساعت 1:05 بامداد آنجا را ترک کردند و بازیکنان هم برای خواب به هتل رفتند اما توخل با نامزد برزیلی خود، که در بخش VIP ورزشگاه هم برای تماشای دیدار منچستر و بایرن حضور داشت، برای گشت و گذار در شهر تا صبح به بیرون از هتل رفت.

دیدگاه‌ها