کد خبر : 1986791 | 22 آذر 1402 ساعت 23:35 | 13.3K بازدید | 34 دیدگاه

ادی انکتیا:

آرسنال می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

ادی انکتیا، بازیکن آرسنال، معتقد است که تیمش توانایی قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد.

آرسنال می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود

به گزارش "ورزش سه"، ادی انکتیا معتقد است که آرسنال این فصل کیفیت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد و همچنین تایید کرد که امسال رویای کسب دو قهرمانی را دارد.

در بازی هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ادی انکتیا مقابل آیندهوون به تساوی 1-1 دست پیدا کرد و انکتیا اولین گل خود در این تورنمنت را به ثمر رساند.

این بازیکن 24 ساله که همراه آرسنال به عنوان صدرنشین دور گروهی راهی مرحله حذفی شده، معتقد است که تیمش کیفیت قهرمانی در اروپا را دارد.

1966267

او گفت: "اگر رویای برنده شدن را در سر نداشته باشی، حضور در یک رقابت فایده‌ای ندارد. ما کیفیت قهرمانی اروپا را داریم و هر روز برای بردن در هر تورنمنتی که شرکت می‌کنیم، تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم. ما از دور بعدی بازی‌ها لذت می‌بریم. ابتدا باید روی بازی‌های لیگ برتر تمرکز کنیم، مطمئن شویم که به عملکرد خوب ادامه می‌دهیم و سپس می‌توانیم منتظر دور بعدی باشیم."

آرسنال تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس 36 امتیازی است و تنها یک امتیاز با لیورپول 37 امتیازی در صدر جدول فاصله دارد.

انکتیا در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد کدام جام را کسب کند، گفت: "هر دو! رویای من این است که تمام جام‌ها را ببرم. این (لیگ قهرمانان) بزرگ‌ترین رقابتی است که در آن حضور داشته‌ام. ما برای رسیدن به آن بسیار سخت کار کرده‌ایم، بنابراین هر روز تلاش می‌کنیم تا به آرزوهایمان برسیم."

دیدگاه‌ها