کد خبر : 1986792 | 23 آذر 1402 ساعت 05:07 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

ایسی پالازون:

مشکل روانی داشتم، فکر می‌کردم می‌میرم!

ایسی پالازون، ستاره باشگاه رایو وایکانو فاش کرد که مدتی است با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می‌کند.

مشکل روانی داشتم، فکر می‌کردم می‌میرم!

به گزارش "ورزش سه"، پالازون اعلام کرد که درگیر مشکلات روحی و روانی شده و مدتی است برای درمان این مشکلات به یک تراپیست مراجعه کرده است.

او گفت: «سال گذشته تحت فشار زیادی قرار گرفتم. تابستان عجیبی داشتم. احساس خودم بودن و خوشحالی نداشتم. خسته بودم، سرم درد می‌کرد. فکر می‌کردم سکته قلبی می‌کنم و می‌میرم. چیزهایی که هرگز برای من اتفاق نیفتاده بود. سپس ازدواج کردم. پس از ازدواج مشکلاتم را گفتم. بهترین کاری که انجام دادم این بود که به خانواده‌ام و همکارانم گفتم و با یک متخصص تماس گرفتم. این بهترین تصمیمی بود که گرفتم.»

طبق گزارش مارکا، پالازون در مصاحبه‌ای شرایطش را توضیح داده است. مشکلات روانی این بازیکن در جریان تساوی ۱-۱ تیمش مقابل ویارئال، او را مجبور به ترک زمین بازی کرد.

1966270

او در این مورد گفت: «در روز بازی ویارئال باید درخواست تعویض می‌کردم زیرا احساس وحشتناکی داشتم، نمی‌توانستم در زمین نفس بکشم و از مربی خواستم تعویض شوم. در رختکن که بودم، از من پرسیدند چه مشکلی دارم و من جواب کسی را ندادم. رفتم خانواده و همسرم را دیدم و به همه گفتم. مادرم و همسرم متوجه این موضوع نشدند، اما الان که فهمیده‌اند بهتر شده‌ام. کمک رختکن از این نظر اساسی و مهم بوده است.»

او درباره تاثیر شبکه‌های اجتماعی در این شرایط توضیح داد: «کسانی هستند که شاید نمی‌دانند بسیاری از چیزها روی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد. به همین دلیل من دوست ندارم عملکرد خودم و دیگران را در فصل‌های مختلف با هم مقایسه کنم. فصل گذشته گل‌های زیادی به ثمر رساندم و این فصل خیر. شبکه‌های اجتماعی بعضاً به این دلایل به بازیکنان حمله می‌کنند، اما آیا می‌دانید هر فوتبالیستی با چه مشکلاتی روبرو می‌شود؟ نمی‌توانید بفهمید و قضاوت می‌کنید. این لحظات برای یک بازیکن فوتبال بسیار سخت هستند.»

دیدگاه‌ها