کد خبر : 1986793 | 23 آذر 1402 ساعت 05:20 | 29.9K بازدید | 10 دیدگاه

یاپ استام:

تن هاخ با بحث‌های الکی آرامش همه را گرفت!

یاپ استام، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید که اریک تن هاخ در اولدترافورد پس از جدال با چند بازیکن، آرامش را از تیمش گرفت.

تن هاخ با بحث‌های الکی آرامش همه را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تن هاخ فصل دوم سختی را در منچستریونایتد سپری می‌کند و موقعیت او به عنوان سرمربی پس از خروج ناامیدکننده این تیم از لیگ قهرمانان اروپا متزلزل است. یونایتد همچنین از جام اتحادیه حذف شده است و در حال حاضر 10 امتیاز از صدر جدول لیگ برتر فاصله دارد، به این معنی که جام حذفی تنها شانس واقعی باشگاه برای کسب یک جام در این فصل است. استام احساس می‌کند که تن هاخ باید نگران کار خود باشد و معتقد است که در حال حاضر هرج و مرج زیادی در باشگاه وجود دارد.

او به پادکست میل اسپورت گفت: "او باید نگران باشد و به این فکر کند که اکنون واقعا چه اتفاقی می‌افتد. با ماجرای کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران واقعا معلوم نیست رختکن را چطور مدیریت می‌کند. در حال حاضر هم ممنوعیت خبرنگاران از کنفرانس‌های مطبوعاتی حاشیه ساز شده است. این وضع اصلا به نفع شما به عنوان یک سرمربی نیست. شما باید کاملاً تمرکز کنید، این همه خبر در مورد اینکه شما چه در مورد بازیکنان می‌گویید یا آنها چطور فکر می‌کنند اصلا خوب نیست."

1966273

تن هاخ از زمانی که هدایت یونایتد را برعهده گرفت، سعی کرد نظم خاصی را در یونایتد وضع کند. کریستیانو رونالدو پس از یک مصاحبه بسیار انتقادآمیز که در آن گفته بود به سرمربی خود احترام نمی‌گذارد، باشگاه را ترک کرد، در حالی که سانچو پس از درگیری لفظی در فضای مجازی با سرمربی هلندی و امتناع از عذرخواهی از حضور در تیم محروم شده است. 

سرمربی منچستریونایتد همچنین ناامیدی خود را از رسانه‌ها علنی نشان داد و پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر از دست دادن اعتماد بازیکنان، چهار رسانه را از حضور در  کنفرانس مطبوعاتی‌اش محروم کرد. منچستریونایتد در این فصل 12 بازی از 24 بازی خود را در تمامی رقابت‌ها باخته است، همان تعداد شکست در 62 بازی در کل فصل 23-2022.

دیدگاه‌ها