کد خبر : 1986803 | 23 آذر 1402 ساعت 00:40 | 52.7K بازدید | 6 دیدگاه

گل فریبنده شاختار در دروازه کاستا؛

جنجال بزرگ لیگ قهرمانان علیه پورتو (عکس)

شاختار دونتسک گل اول مقابل پورتو را در یک صحنه جنجالی به ثمر رساند.

جنجال بزرگ لیگ قهرمانان علیه پورتو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پورتو که مهدی طارمی را در ترکیب اولیه دارد، در حالی آخرین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین را از ساعت 23:30 چهارشنبه شب آغاز کرده که نیمه اول را با دبل گالنو و برتری دو بر یک پشت سر گذاشته، اما گل اول و تساوی که وارد دروازه آنها شد، جنجالی بود.

در دقیقه 29 شاختار دونتسک صحنه‌ای مشابه با گل اول پورتو رقم زد و توپ ارسالی به پشت مدافعان این تیم را اولکساندر زوبکوف در حالی که پرچم کمک داور اول بالا رفته بود، تصاحب کرد و نفوذش را به سمت دروازه انجام داد و در نهایت پاس در عرض او توسط دانیلو سیکان تبدیل به گل شد.

داور وسط بخاطر اعلام آفساید توسط کمک داور اول، گل شاختار دونتسک را مردود اعلام کرده بود، اما پس از اعلام داوران ویدئویی از طریق هدست، آفساید زوبکوف رد شد و پاس این بازیکن و گلزنی سیکان به تایید رسید.

1966300

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو و کادر فنی او که نسبت به تایید گل شاختار دونتسک به شدت اعتراض داشتند و معتقد بودند که مدافعان پورتو بخاطر بالا بودن پرچم کمک داور ایستادند، در این صحنه با کارت زرد جریمه شدند و بازی با تساوی یک بر یک به جریان افتاد، اما در نهایت یاران طارمی با زدن یک گل دیگر برنده به رختکن رفتند.

پورتویی‌ها به این دلیل عصبانی بودند و یک گل جنجالی و شاید سرنوشت‌ساز مقابل شاختار دونتسک دریافت کردند که اعتقاد داشتند به دلیل بالا بودن پرچم کمک داور اول باید گل مردود می‌شد و اگر پرچم بالا نمی‌رفت، آنها هم بازی را دنبال می‌کردند و توپ را می‌گرفتند ولی ایستوان کواچس، داور رومانیایی قانع نشد و میانه زمین را به نشانه تایید گل نشان داد.

دیدگاه‌ها