کد خبر : 1986808 | 23 آذر 1402 ساعت 06:18 | 14.1K بازدید | 10 دیدگاه

جیمی کاراگر:

یونایتد خوشحال است که مقابل بایرن چهارتایی نشد!

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، اظهارات اریک تن‌هاخ در دفاع از عملکرد بازیکنانش برابر بایرن مونیخ را به سخره گرفت.

یونایتد خوشحال است که مقابل بایرن چهارتایی نشد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد سه‌شنبه شب در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه اولدترافورد مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد.

این باخت به معنای حذف آنها از رقابت‌های لیگ قهرمانان بود. این تیم همچنین با قرار گرفتن در قعر جدول این گروه نتوانستند حتی فرصت حضور در لیگ اروپا را به دست آورند.

با این حال، تن‌هاخ در نشست خبری پس از بازی و در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که تیمش نمایش خوبی را برابر بایرن ارائه کرده و به نوعی از عملکرد شاگردانش در این دیدار دفاع کرد.

کاراگر در گفتگو با CBS Sports با اشاره به این ادعاهای مطرح شده از سوی سرمربی یونایتد اظهار داشت: "من فکر می‌کنم این اتفاق رخ داد چون آنها در این فصل بسیار ضعیف بودند و با وجود جای خالی مصدومان متعدد برابر یکی از تیم‌های بزرگ اروپا به میدان رفتند.

البته که احتمالا او به خاطر این که ۰-۳ یا ۰-۴ شکست نخورد، احساس خوبی دارد. یونایتد تزدیک به یک ساعت دوام آورد و این احتمالا عامل و نشانه خوبی برای سرمربی این تیم است. خصوصا که آنها به تازگی سه گل از بورنموث دریافت کرده بودند و حالا تنها یک گل از یکی از غول‌های بزرگ اروپا دریافت کردند."

دیدگاه‌ها