کد خبر : 1986828 | 23 آذر 1402 ساعت 02:42 | 36.4K بازدید | 29 دیدگاه

ژاوی دست پیش گرفت: یادتان نرود که اول شدیم!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید تیمش در شرایط خوبی قرار ندارد اما در هر صورت از نتیجه به دست آمده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان راضی است.

ژاوی دست پیش گرفت: یادتان نرود که اول شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسا در یک دیدار تشریفاتی در شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 3-2 شکست خورد. این دومین شکست پیاپی تیم ژاوی بعد از باخت مقابل خیرونا در لالیگا بود. حالا تیم ژاوی در دو بازی 7 گل دریافت کرده است و او به مربی‌ای در تاریخ بارسا تبدیل شد که بالاترین نرخ شکست را در لیگ قهرمانان اروپا دارد چرا که از 14 بازی که روی نیمکت تیمش نشسته، در شش بازی شکست خورده است. او در کنفرانس خبری بعد از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

شب بسیار بد اوریول رومئو؟
"ما باید به اوریول رومئو اعتماد کنیم. فصل خوب شروع شد، اما امروز شب اوریول نبود، مثل کل تیم، اما او سطحش را دارد. او نیاز دارد که اعتماد ببیند تا تلاشش بیشتر شود."

تیم در بحران قرار دارد؟
"من نگرانم، این طبیعی است. تیم راحت نیست و ما دو باخت پشت هم داریم. باید پیشرفت کنیم و از خودمان انتقاد کنیم. خطرات زیادی را روی دروازه‌مان می‌بینیم و به راحتی موقعیت‌سازی نمی‌کنیم."

1966355

نگران بازی‌های بعدی در لیگ قهرمانان هستید؟
"ما فاز بدی را پشت سر می‌گذاریم اما مهم‌ترین چیز که نباید فراموش کنید این است که در گروه اول شدیم! ما باید از خودمان انتقاد کنیم، اما هدف اول صعود به دور دوم بود و محقق شد. خوشحالم که رتبه اول را کسب کردیم. ما باید انتقادپذیر باشیم و سعی کنیم پیشرفت کنیم. ما در روند خوبی نیستیم اما این روند ادامه دارد. ما خوب نبوده‌ایم. اما نکته مهم این است که همیشه برمی‌گردیم. "

درس‌هایی از این شکست؟
"امروز باید به این فکر کنیم که از کجا آمده‌ایم و کی هستیم و خوشحال باشیم، حتی اگر شب خوبی نبود. همه احساسات ما خوب نیستند."

کسی را مقصر این باخت می‌دانید؟
"من دوست ندارم در مورد سطح بازیکنان به‌طور عمومی چیز بدی بگویم، این موضوع درونی تیم است. اما اکثر آنها باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. اشتباهات فردی به قیمت گلزنی ما تمام می شود. مشکل اعتماد به نفس گاهی جدی می‌شود. فشار بازی برای بارسا زیاد است، این پیراهن بسیار سنگین است."

دیدگاه‌ها