کد خبر : 1986869 | 23 آذر 1402 ساعت 11:32 | 10.7K بازدید | 16 دیدگاه

حمایت رئیس از ژاوی: خبری از اخراج نیست!

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، همچنان به ژاوی هرناندز اعتماد و اعتقاد کامل دارد.

حمایت رئیس از ژاوی: خبری از اخراج نیست!

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته بارسلونا در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر رویال آنتورپ باعث شد که این تیم وارد بحرانی جدی شد.

عملکرد نه چندان خوب آنها در چند هفته اخیر چه در لیگ قهرمانان و چه در رقابت‌های لالیگا باعث شده که شرایط برای این تیم چندان خوب نباشد و هجمه و انتقادات از هر طرف بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی این تیم را تحت فشار قرار دهد.

این نمایش ضعیف باعث شده که بسیاری از منابع و رسانه‌های اسپانیایی شایعاتی را درباره احتمال برکناری ژاوی در روزهای گذشته منتشر کنند و این شایعات پس از باخت شب گذشته بیش از پیش قوت گرفته است. 

1936794

روزنامه اسپورت مدعی شده که اعضای هیئت مدیره بارسا به هیچ‌وجه از شرایط این تیم راضی نیستند و تردیدهایی را حتی پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر درباره ژاوی داشته‌اند. آنها منتقد جدی نتایج و عملکرد تیم و همچنین اظهارات این مربی هستند.

با وجود تمامی این انتقادات و فشارها از سوی مدیران این باشگاه، لاپورتا همچنین به ژاوی اعتماد کامل دارد و بسیاری او را بزرگترین حامی و مدافع این مربی جوان در بارسلونا می‌دانند. رئیس این باشگاه معتقد است که بهترین راهکار در زمین بحران این است که اتحاد تیم را حفظ کرد و به همین دلیل برنامه‌ای برای تغییر مربی ندارد.

دیدگاه‌ها