کد خبر : 1986846 | 23 آذر 1402 ساعت 09:16 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

خط و نشان سیمئونه: از همه حریفان بهتریم!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که تیمش از همه حریفانی که روبرویشان قرار گرفته بهتر کار کرده است.

خط و نشان سیمئونه: از همه حریفان بهتریم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی لاتزیو قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد.

آنها به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان شدند و حالا باید منتظر قرعه‌کشی روز دوشنبه باشند تا تکلیف تیمی که باید در این مرحله روبرویش به میدان بروند مشخص شود.

سیمئونه در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت: «ما همیشه سعی داریم در بهترین شرایط باشیم. این تیم در مرحله گروهی خیلی خوب بود. نمی‌دانم چه در انتظار ما خواهد بود و همیشه تیم‌های خوبی در این مسابقات حضور دارند. ما گامی رو به جلو نسبت به چند سال اخیر که روزهای سختی را سپری کردیم برداشتیم. 

1943054

لیگ قهرمانان بسیار دشوار و پیچیده است. ما برای هر بازی هیجان زیادی داریم و دوست داریم ببینیم که قرار است با چه تیمی بازی کنیم، تیمی که بدون شک خوب خواهد بود. برای رسیدن به این مرحله بسیار هیجان‌زده هستیم.

نباید فراموش کرد که ما در هر بازی از حریفان بهترین بوده‌ایم. حالا مرحله دیگری آغاز شده است و قرعه‌کشی جدیدی انجام خواهد شد. مطمئنا بازی سختی پیش روی ما قرار دارد و باید با نهایت توان و قدرت در آن به میدان برویم.»

او همچنین با اشاره به عملکرد خوب آنتوان گریزمان اضافه کرد: «درخشش او اتفاقی تاریخی و ماندگار خواهد بود. گریزمان شایستگی هر اتفاق خوبی که برایش رخ می‌دهد را دارد. او تلاش بسیار زیادی در طول این مدت انجام داده است.»

دیدگاه‌ها