کد خبر : 1986847 | 23 آذر 1402 ساعت 09:33 | 55.7K بازدید | 48 دیدگاه

درخواست زیاد شد: کاش بارسلونا حریف ما شود

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، ابراز امیدواری کرد که تیمش در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حریف بارسلونا شود.

درخواست زیاد شد: کاش بارسلونا حریف ما شود

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبروی اتلتیکو مادرید به میدان رفت و با نتیجه 0-2 شکست خورد.

آنها با وجود قبول شکست در این دیدار باز هم راهی مرحله بعدی شدند اما به عنوان تیم دوم گروه در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت و به همین دلیل باید منتظر رویارویی با یکی از تیم‌های صدرنشین باشند.

گزینه‌های ترسناک و جذاب زیادی هستند که ممکن است حریف لاتزیو در این رقابت‌ها شوند، تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچسترسیتی و... اما به نظر می‌رسد که ساری حریف مورد علاقه‌اش را از همین حالا انتخاب کرده و امیدوار است که با این تیم روبرو شود.

1874751

این مربی ایتالیایی پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «صادقانه باید بگویم که دوست دارم در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا به میدان بروم. من هرگز به عنوان مربی با این تیم روبرو نشده‌ام و این تجربه بسیار خوبی برای من خواهد بود.»

بارسلونا که شب گذشته هم در کمال ناباوری برابر رویال آنتورپ شکست خورد، در چند هفته اخیر شرایط خوبی نداشته است اما شاید این وضعیت تا ماه فوریه (بهمن) که زمان برگزاری رقابت‌های مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان است تغییر کند.

دیدگاه‌ها