کد خبر : 1986859 | 23 آذر 1402 ساعت 10:39 | 13.6K بازدید | 20 دیدگاه

خوش‌بینی ستاره میلان: تا حالا قهرمان لیگ اروپا نشدیم

رافائل لیائو، ستاره میلان، امیدوار است که این تیم بتواند برای اولین‌بار قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کند.

خوش‌بینی ستاره میلان: تا حالا قهرمان لیگ اروپا نشدیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی نیوکسل قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

آنها با وجود کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی و به دلیل کسب نتیجه مساوی در بازی دیگر این گروه بین پاری سن ژرمن و دورتموند نتوانستند به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند و با قرار گرفتن در جایگاه سوم راهی لیگ اروپا شدند.

لیائو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با آمازون پرایم اظهار داشت: «ما می‌خواستیم در لیگ قهرمانان بمانیم و به مسیرمان ادامه دهیم اما پس از به صدا در آمدن سوت پایان جشن گرفتیم چون در هر حال این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود. 

1952602

حالا قرار است در رقابت‌های لیگ اروپا به میدان برویم و تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. چون این جامی است که میلان پیش از این هرگز موفق نشده است آن را بالای سر ببرد.»

او که به دلیل مصدومیت به مدت یک ماه از میادین دور بود، درباره حضور دوباره در زمین گفت: «شرایط سختی بود. این لحظات مسئولیتم را افزایش داد و باعث شد رشد کنم. در نیمه اول احساس خوبی نداشتم اما بازیکنان تیمم به من کمک کردند که در نیمه دوم سطحم را بالاتر ببرم.»

دیدگاه‌ها