کد خبر : 1986887 | 23 آذر 1402 ساعت 12:44 | 53.5K بازدید | 31 دیدگاه

دیدار با گزینه عجیب: جانشین تن‌هاخ مشخص شد

سر جیم راتکلیف، مالک جدید منچستریونایتد، قصد دارد با گراهام پاتر برای قبول هدایت این تیم وارد مذاکره شود.

دیدار با گزینه عجیب: جانشین تن‌هاخ مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش ضعیف منچستریونایتد در لیگ قهرمانان و لیگ برتر انگلیس در چند هفته اخیر بار دیگر فشارها روی اریک تن‌هاخ را افزایش داده است.

گفته می‌شود که مدیران این باشگاه به شدت از عملکرد او و خصوصا حذف از لیگ قهرمانان با قرار گرفتن در قعر جدول گروه و عدم کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا عصبانی هستند و همین باعث شده که جایگاه او متزلزل شود.

راتکلیف که قرار است به زودی بخشی از سهام این باشگاه را به‌صورت رسمی از خانواده گلیزر خریداری کند، حالا در فکر پیدا کردن جانشینی برای این مربی هلندی است و تمایلی به همکاری با او در زمان حضورش در اولدترافورد ندارد. 

1838356

حالا روزنامه سان خبر داده که راتکلیف دیداری را با گراهام پاتر که پیش از این هدایت چلسی را برعهده داشت و پیش از پایان فصل گذشته به‌خاطر کسب نتایج ضعیف از این سمت اخراج شد داشته است تا با او درباره قبول هدایتی یونایتد صحبت کند.

این در حالی است که دیلی میل مدعی شده است که این میلیاردر انگلیسی که هوادار متعصب یونایتد هم هست، فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی این تیم ندارد اما در صورتی‌که این روند ناامید کننده ادامه داشته باشد، مشکلی با انجام این کار و استخدام مربی جدید نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها