کد خبر : 1986888 | 23 آذر 1402 ساعت 13:15 | 27.2K بازدید | 12 دیدگاه

مشورتی در کار نبود

دکو تکذیب کرد: ادعای ژاوی درست نیست!

مدیر ورزشی بارسا مشورت با ژاوی برای فهرست نهایی بارسا مقابل آنتورپ را تکذیب کرد. این در حالی است که ژاوی گفته بود فهرست را پس از مشورت با مدیریت اعلام کرده است.

دکو تکذیب کرد: ادعای ژاوی درست نیست!

به گزارش "ورزش سه"، روز سه‌شنبه ژاوی از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و در نهایت روبرت لواندوفسکی، رونالد آرائوخو و ایلکای گوندوگان را نیز در فهرست بازی برابر آنتورپ قرار داد. یک بازی تشریفاتی که البته بارسلونا به دلیل شکست اخیر برابر خیرونا باید آن را جدی‌ می‌گرفت.

1966473

ژاوی به این سه بازیکن استراحت داده بود، ولی طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، با فرمان خوان لاپورتا مجبور شد آنها را نیز به بلژیک ببرند. اتفاقی که باعث ناراحتی ژاوی شده است.

خود ژاوی در نشست خبری این بازی تایید کرد که پس از مشورت با لاپورتا و دکو تصمیم گرفته همه را به جز دی یونگ به بلژیک ببرد.

شب گذشته و پس از بازی (شکست 3-2 بارسا) دکو این ادعا را تکذیب کرد تا مشخص شود بین کادر فنی و مدیریت بارسا اختلافاتی وجود دارد.

1954027

مدیر ورزشی بارسا گفت: «خود ژاوی تصمیم گرفت همه بازیکنان در دسترس به بلژیک بیایند. اینکه لواندوفسکی هم از ابتدا بازی کرد، نظر خود ژاوی بود. فهرست تیم و هر چیزی مربوط به یک بازی از وظایف خود مربی است و ما هیچ دخالتی نمی‌کنیم. اینکه ژاوی گفته یک مشورت کلی صورت گرفته تا فهرست اعلام شود، صحت ندارد. او خودش تصمیم گرفت همه نیروهایش را به بلژیک بیاورد. در مجموع من شرایط را خوب می‌بینم و معتقدم نباید نگران باشیم. فوتبال روز خوب و بد دارد و فعلا روی بد فوتبال را تجربه می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها