کد خبر : 1986895 | 23 آذر 1402 ساعت 13:30 | 51.7K بازدید | 13 دیدگاه

شکست‌های غیرمنتظره در لیگ قهرمانان

بارسلونا 5.6 میلیون یورو را دور ریخت

دو شکست بارسا در لیگ قهرمانان برابر تیم‌هایی رقم خورد که در ابتدا اصلا تصورش غیرممکن بود. شکست‌هایی که ضرر مالی زیادی به همراه داشت.

بارسلونا 5.6 میلیون یورو را دور ریخت

به گزارش "ورزش سه"، برای بارسلونا این روزها یک میلیون یورو نیز اهمیت دارد. تیمی با بدهی فراوان و یک نوکمپ در حال بازسازی به موفقیت‌های ورزشی نیاز مبرم دارد. 

بارسا بر خلاف دو فصل اخیر موفق شد به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند که پاداش 9.6 میلیون یورویی برای این تیم به همراه داشت. در مجموع نیز 11.2 میلیون یورو بابت چهار برد دور گروهی به بارسا تعلق گرفته اما این رقم می‌توانست بسیار بیشتر باشد.

1966482

بارسا برابر رقیب مستقیم خود پورتو هر دو بازی رفت و برگشت را برنده شد اما مقابل تیم‌های شاختار و آنتورپ که روی کاغد برنده محسوب می‌شود، دو شکست عجیب را تجربه کرد. بارسا در زمین این دو تیم بازنده شد و 5.6 میلیون یورو را از دست داد. 

دیشب بارسا همچون بازی برابر گرانادا و آلاوس کار را خوب شروع نکرد و گلی زودهنگام برابر آنتورپ دریافت کرد. گل دقیقه پایانی گویو می‌توانست بارسا را از شکست نجات دهد و حداقل 900 هزار یورو پاداش به این تیم تعلق بگیرد اما خیلی زود گل سوم تیم بلژیکی هم به ثمر رسید تا بارسا یک یورو هم از این بازی سود نکند.

دیدگاه‌ها